תיוג מוצרים לקידום

אפשר ורצוי לסמן את המוצרים שלכם שתרצו שנקדם בקמפיינים הממומנים שלנו, בעיקר בגוגל. אתם אלה שמכירים היטב את המוצרים שלכם, מי מהם סיכוייו להימכר גבוהים יותר ומי פחות. שתפו איתנו מידע זה לטובת כולנו. ראו בהמשך הסבר מפורט על הסיבות, את מי לקדם, ואיך עושים זאת.

שימו לב – ההצטרפות לקמפיינים הממומנים היא ללא עלות נוספת. תגבה רק עמלת מכירות.

שימו לב 2 – אם בחרתם להצטרף לקמפיינים הממומנים שלנו (בעיקר גוגל) כל המוצרים בחנותכם ישתתפו אוטומטית. לצד זה, מוצרים שתבחרו לסמן יקבלו מאיתנו טיפול מיוחד בקמפיינים. אנחנו מבקשים את עזרתכם בזיהוי המוצרים הטובים ביותר שלכם. 

למה רצוי לקדם

גוגל (ואמצעי פרסום אחרים,  להלן היכן שמופיע גוגל הכוונה גם אליהם) מפעיל אלגוריתם של הצגת מוצרים ממומנים למבקרים באתריו או למי שמחפש בהם. אנחנו (כמו רבים אחרים) לא יודעים איך הוא עובד בדיוק.  אנו יודעים שניתן לשפר את התוצאות על ידי שיטות שונות שאנו מפעילים  בקמפיינים הממומנים שלנו. המוצרים שלכם (ושלנו) מתחרים אצל גוגל עם מוצרים דומים על תשומת הלב של הקונים. המטרה היא להביא למקסימום קניות במינימום הוצאות וזו מטרה משותפת לכם ולנו.

נתון חשוב במיוחד הוא האטרקטיביות של המוצר לקניה, זה נתון "רך" שמושפע מגורמים רבים: כמה הוא נקנה בעבר, קירבה לחג או סייל, מחירו, איכות ההצגה שלו ועוד. אתם מכירים הכי טוב את המוצרים שלכם, ויודעים מי ממוצריכם סיכוייו להמכר גבוהים יותר. שתפו איתנו מידע חיוני זה, לטובתכם ולטובתנו. אנו ניקח מידע זה ונעביר אותו לגוגל בצורה מיטבית.

 

איך לבחור מוצרים לקידום

ראשית, ניתן לשנות בכל שלב את הבחירה, להוסיף או להוריד מוצרים כרצונכם

קריטריונים עיקריים לבחירה:

  • מוצר שנמכר בעבר הרבה – שיקול עיקרי בבחירה
  • מוצר חדש ומצוין שאתם חושבים שימכר טוב
  • מוצר עם מחיר אטרקטיבי במיוחד (סייל למשל)

 

מותר לבחור עד 50 מוצרים לקידום  מחנותכם (או פחות). אין יתרון בהמון מוצרים בינוניים, עדיף כמה מצוינים.

איך מסמנים מוצרים לקידום:

נכנסים לממשק המוכרים ובוחרים "המוצרים שלי"

בגלגל השיניים בוחרים אם לקדם את המוצר או לא, יש לבחור:

אם המוצר לא נבחר עדיין לקידום, תופיע האופציה "מוצר לקידום" (ברירת מחדל). לחיצה על האופציה תוסיף אותו למוצרים שלך לקידום. אם יש לך פחות מ-50 מוצרים שנבחרו, המוצר יבחר. אם יש לך כבר 50 מוצרים, תצא הודעת שגיאה. במקרה זה ניתן להוריד את אחד המוצרים הקיימים ולחזור ולבחור את המוצר.

כרגיל – יש ללחוץ "שמור" כדי לשמור את הבחירות שנעשו

אם המוצר כבר נבחר לקידום, תופיע האופציה "הסר מקידום". לחיצה על האופציה תסיר את המוצר מרשימת המוצרים שלך לקידום.

כרגיל – יש ללחוץ "שמור" כדי לשמור את הבחירות שנעשו

מתחת שם המוצר יופיע הסימון promo במסגרת ירוקה לכל המוצרים שנבחרו לקידום

* הערות:

  • לא חייבים לסמן, אנו מקדמים מוצרים שונים עם ובלי סימון הקידום
  • לא מתחייבים שמוצר שסומן לקידום אמנם יקודם, כמה יקודם ומתי
באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט