שליחת מייל מעקב משלוח לקונים

לאחר שנכנסה הזמנה לחנותכם ושלחתם את המוצר/ים דרך חברת השליחויות איתה אתם עובדים, ניתן לשלוח מהמערכת מייל מעקב לקונה עם כל פרטי המשלוח.

איך עושים זאת?

1. כנסו לעמוד ההזמנה הרלוונטי

2. בצד השמאלי התחתון של העמוד (מתחת לסיכום ההזמנה), תמצאו את האיזור לשליחת מייל מעקב ללקוח ובו שלושה שדות רלוונטים להזנת המידע:

3. מלאו את כל השדות במידע המתאים:

– שם חברת השליחויות

– מספר המעקב של ההזמנה

– לינק למעקב ההזמנה (אם אין ברשותכם לינק כזה, מומלץ להכניס את כתובת אתר חברת השליחויות).

4. לחצו על ׳שלח׳

כעת יישלח לקונה מייל ובו כל הפרטים:

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט