שלב 2: בחירת שיטת משלוח

לאחר שלב ההתחברות ושלב ההזדהות הקודם, כאן המקום להתחיל לדבר ביזנס:

בשלב הזה תתבקשו לבחור את שיטות המשלוח המועדפות עליכם להעברת הפריטים שמכרתם באתר, כלומר – כיצד יגיע המוצר את הלקוח שלכם?
שימו לב, ניתן ומומלץ לבחור את שתי השיטות:
א. איסוף עצמי הגדירו כתובת – רחוב, עיר, והערות לאיסוף (שעות נוחות, דרכי גישה, איזה ארון חשמל הכי קרוב לדלתכם… כל מה שיקל על הקונה לאסוף בנוחות את הפריטים).
באם יבחר הקונה שלכם באפשרות זו – תקבלו הודעה בסיום הרכישה, ורק אז כתובתכם ופרטיכם האישיים יועברו לקונה, לתיאום איסוף והגעה בשעות שנוחות לכם (ב"אזור האישי"' באמצעות צ'אט ההודעות שלכם).
שימו לב! פרטיכם האישיים לא ייחשפו לקונה עד לאחר סיום הרכישה. זאת בכדי להגן ולהבטיח את פרטיותכם ואת העסקה על פי תקנון האתר.

 

ב. משלוח לנקודת איסוף מחברת DONE ("לוקר אל לוקר") שיטה זו מציעה לכם להעביר את הפריטים שמכרתם אל תא אחסון מאובטח וקרוב אליכם ("לוקר") – ומשם הם יישלחו אל תא אחסון הקרוב לקונה, לפי בחירתו ממפת נקודות הלוקים של DONE. שירות זה עולה 20 ש"ח (מחיר מופחת לגולשי מרמלדה2, במקום 30 ש"ח!) שייגבו מכם בעת מסירת הפריטים בלוקר. 

 

לכן, באפשרותכם לבחור:
האם להוסיף עלות זו למחיר הפריט – כך שהלקוח ישלם למעשה על המשלוח מראש,
בעת התשלום ובשורה נפרדת ממחיר הפריט;
או
שתעדיפו לספוג את עלות המשלוח בעת הזמנת שירות מחברת DONE – ובכך למעשה להציע משלוח חינם מטעמכם?
כך שהלקוח יישלם אך ורק בעד הפריטים, כפי שתימחרתם אותם.

שימו לב!
קונה שייבחר בשיטת משלוח זו –  יתבקש לבחור לוקר סמוך לכתובתו מתוך רשימת נקודות איסוף בפרישה ארצית של חברת DONE.
בסיום הרכישה והתשלום עבור המשלוח מצד הקונה –  תקבלו מייל סיכום הזמנה ובו יצויין מהי שיטת המשלוח שנבחרה. אם אכן נבחרה שיטת המשלוח באמצעות DONE – או-אז, תתבקשו לארוז את הפריט למשלוח מהר ככל האפשר (על הפריט להגיע תוך 4 ימים לקונים, או אז – יוכלו לבטל את הקניה וכספם יוחזר אליהם) ואז:
1. להיכנס לאתר DONE – ולבחור לעצמכם את תא האחסון הקרוב והנוח לכם ביותר
א. לאחסן את הפריט במערכת הלוקרים ולהזמין משלוח על פי פרטי הקונים (עם השם, הטלפון וכתובת תא האחסון שבחרו הקונים מצידם לאיסוף)
ב. בסיום ההזמנה – שלמו תמורת השירות 20 ש"ח בלבד במעמד השליחה.
ג. הקונים יקבלו הודעה בדבר התקדמות המשלוח ושליחי חברת DONE ידאגו להעבירו בשמכם את הפריט אל הלוקר שנבחר ע"י הקונים (והזנתם בהזמנת המשלוח).

2. הלקוח ואתם (וגם אנחנו!) תקבלו הודעות מחברת DONE לאורך כל ההליך – מרגע שהפריט אופסן בלוקר שלכם, עבר ללוקר של הלקוח ומוכן לאיסוף ועד שנאסף. עוד מידע על איך עובדת שיטת המשלוח עם חברת DONE – בכתבה שכאן 

כאמור, מומלץ להציע לקונים את שתי שיטות המשלוח, כך שיוכלו לקבל את הפריטים שלכם – בכל הדרכים הנוחות עבורם, ללא הגבלה מראש, כדי לא לייצר חסם לקנייה (מה שאנחנו קוראים לו – דיל ברייקר… :[ )

כעת לחצו על המשך כדי לעבור לשלב ה-3 והאחרון בהפיכתכם למוכרים … (או אל הכתבה הבאה שכאן במרכז הידע)

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט