איך לפרסם פריט: העלאת תמונה וקביעת מחיר

*שימו לב! לפני שנתחיל, כדאי שתדעו:
כדי למכור ב"מרמלדה2" הנכם חייבים להתחבר לאתר ולהזין את פרטי חשבון הבנק שלכם בשלב הקמת פרופיל מוכר.ת.

אל חשבון הבנק שתזינו – אנחנו נעביר אליכם את התשלום בעבור כל העסקאות שיבוצעו בחנותכם באתר (ללא עמלות למיניהן). לכן חשוב לוודא שהזנתם את פרטי חשבון הבנק שלכם כהלכה. שלא תגידו שלא אמרנו מראש…

 

אבל בואו נתחיל בפרסום הפריט שלכם – תוך 2 שלבים קלילים:

אם אינכם מחוברים עדיין לאתר כמוכרים – לחצו על סימן הדוכן האדום שבסרגל המלווה אתכם לאורך הגלישה באתר בנייד, או למעלה בתפריט הראשי – בגלישה דרך המחשב:

 

כעת תעברו לשלב ההתחברות הראשונית ולהזדהות כמוכרים.

אם הנכם כבר מחוברים לאתר ומזוהים כמוכרים – לחצו על סימן הפלוס האדום:

כעת תוכלו לפרסם פריט חדש תוך שני שלבים בלבד (אם תצטרכו – תוכלו לחזור אחורה לשלב הקודם, בכל רגע). 


שלב ראשון – תמונות, מחיר ותיאור הפריט:

במרכז המסך מופיע כעת אייקון העלאת תמונה (עם פלוס לצידו). 

לחצו עליו ובחרו תמונה מגלריית התמונות שלכם בטלפון, במחשב, או צלמו את המוצר כעת והעלו לאתר.

העליתם תמונה? נהדר, כעת תוכלו בעזרת כלי העריכה למקם את התמונה ולהתרכז בפריט, באופן הכי מדויק ומחמיא. ניתן (ואף מומלץ) להעלות עד 5 תמונות לפריט אחד. טיפים חשובים לצילום, שיעזרו לכם למכור ולקדם את המוצר – מחכים לכם בלחיצה על לינק שמתחת לתמונות (וגם מכאן).

מתחת להעלאת התמונות – מחכים 3 שדות למילוי חופשי שלכם, שני הראשונים הינם חובה למילוי (בלי למלא אותם לא תוכלו להתקדם לשלב הבא), השלב ה-3 אינו חובה אולם מומלץ מאוד, ותורם למציאת הפריט שלכם בחיפושי הגולשים:

 א. העניקו כותרת קצרה ומושכת למוצר – עד 80 תווים בלבד. לדוגמא "סווטשירט אדידס וינטג'".

ב. קבעו מחיר ב-ש"ח. שימו לב! כדי למשוך קונים ולגרום לפריט להימכר בקלות – קבעו מחיר הוגן, מופחת מזה ששילמתם. אפילו אם מדובר בפריט שמעולם לא עשיתם בו שימוש. עולם היד-השנייה נסמך על ההבנה כי ברגע שקניתם פריט ואתם מעוניינים למכור אותו הלאה, מכל סיבה שהיא, ערכו יורד (אם המחיר יהיה קרוב למחיר המקורי ששילמתם – הקהל יעדיף לקנות חדש). עקרון הפחתת המחיר, הוא מה שהופך את העסקה מולכם לכדאית ואטרקטיבית. זכרו, המטרה שלכם היא למכור. וכמה שיותר מהר – יותר כיף! הרווח כולו שלכם.

ג. תארו את המוצר ב-עד 200 תווים. לא חובה, אבל מומלץ מאוד, ותורם למציאת הפריט שלכם בעת חיפושי הגולשים. זה המקום לפרט מהיכן הפריט, מה מצבו, האם יש בו פגמים שחשוב לדעת לפני הקניה, וכל תיאור שיעזור לקונה שלכם להחליט האם המוצר מתאים עבורו.

סיימתם? לחצו על חץ "המשך" המורה שמאלה לשלב הבא: 

(או לכתבה הבאה כאן במרכז הידע…)

 

 

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט