שיטות המשלוח של מרמלדה2

סיימתם להזמין? תתחדשו! אנשים חכמים, ירוקים ומגניבים שאתם!

כאמור, באתר מרמלדה2, אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים. לכן שיטות המשלוח שבחרנו – מותאמות בדיוק אליכם, ולא מסבכות אתכם עם חברות שילוח עסקיות. אם כן במרמלדה2 – תוכלו לאסוף את הפריטים שהזמנתם ישירות מכל מוכר ומוכרת או מתא איחסון סמוך לביתכם – של חברת DONE, הפרושים ברחבי הארץ. הכי נוח, קל, פשוט ומהיר. הבחירה שלכם, ושל המוכרים:

כל מוכר/ת בוחרת מראש אם להציע את שתי שיטות המשלוח, באופן כללי. ואז בכל העלאת מוצר – נדרשים לבחור את שיטת המשלוח המתאימה לפריט ספציפית.זאת משום שלא כל פריט ניתן לשליחה בתאי האיחסון של חברת DONE, ומצד שני – לא כל כתובת ומוכר – נגישים לאיסוף עצמי…

אם הוספתם לעגלת הקניות מספר פריטים ממוכרים שונים – כל פריט יוזמן באופן נפרד, ובתוך כך – תידרשו לבחור לכל פריט שיטת משלוח בהתאם לבחירות המוכרים ולהעדפותיכם, כמובן:

בעמוד סיכום ההזמנה של כל מוכר/ת בנפרד –  מתחת למילוי פרטיכם האישייים, תמצאו לבחירה 2 שיטות המשלוח / איסוף (ככל שאיפשרו אותן המוכרים):

א. איסוף עצמי – אם המוכרים איפשרו אופציה זו, ואתם בחרתם בה – מדובר באיסוף ללא דמי משלוח נוספים כמובן. עם סיום ההזמנה, יישלחו אליכם במייל סיכום ההזמנה פרטי המוכר/ת – שם מלא,  כתובת אימייל וטלפון ליצירת קשר. כך תוכלו לקבוע בקלות מועד ונקודת איסוף נוחה ומתאימה לשני הצדדים. זה יכול להיות מהבית, מהמשרד או בנקודת אמצע מוסכמת בינכם. סומכים עליכם שתסתדרו יפה, כן?

ב. משלוח לתיבה של DONE – אם המוכרים איפשרו אופציה זו, ואתם בחרתם בה – יתווספו 20 ש"ח דמי משלוח להזמנה – אלא אם המוכרים הפתיעו והחליטו לספוג את עלות המשלוח עליהם, או אז -תראו 0 ש"ח בשורת דמי המשלוח.
בכל מקרה, בחירה באפשרות זו, תיפתח בפניכם בעמוד סיכום ההזמנה מפה ובה כל נקודות תאי האיחסון ("לוקרים") שמציעה
חברת השילוח DONE.
בחרו אזור מגורים (צפון/ דרום / מרכז / אזור ירושלים); את עירכם; ואת העמדה הספיציפית אליה תרצו שיגיעו הפריטים, מתוך הרשימה המוצעת. לחילופן ניתן גם ללחוץ על אחד מהדגלים האדומים שבמפה ומיד ימולאו פרטי תא האחסון באופן אוטומטי: 

לאחר שבחרתם את הלוקר הנוח ביותר עבורכם לאיסוף – תוכלו לראות כי בתחתית סל הקניות התווספו 20 ש"ח דמי משלוח (עבור כל משלוח מכל מוכר.ת בנפרד, בהתאם בחירתכם).

כאמור לעיל – אלא אם כן המוכר.ת החליטו לספוג את דמי המשלוח,
ולשלם מראש על השירות. במקרה כזה – תוכלו לראות 0 ש"ח בדמי המשלוח.

בין אם אתם שילמתם את דמי המשלוח, או שהמוכרים סופגים את דמי המשלוח עליהם –
רק צד המוכרים – שמוסרים את הפריטים שרכשתם מהם לתאי האחסון של DONE – משלמים בשמכם בפועל במועד המסירה – 20 ש"ח על השירות של שליחי DONE (מחיר מופחת למשתמשי מרמלדה2! במקום 30 ש"ח). כלומר במעמד איסוף הפריטים מהתא של DONE – לא תידרשו לשלם סכום נוסף. 

שימו לב! לאחר בחירת שיטת המשלוח וסיום ההזמנה – מקבלים גם המוכרים וגם הקונים מייל מאיתנו עם פרטים ליצירת קשר ופירוט לגבי שיטת המשלוח שנבחרה. המוכרים מצידם נדרשים ליצור קשר ולתאם איסוף או לעדכנכם כי הפריט נמסר ל-DONE. אם עברו יומיים ממועד סיום ההזמנה – וטרם נוצר קשר עם המוכרים – מומלץ כי תיצרו אתם קשר לגבי סטטוס ההזמנה או מועד נוח לאיסוף עצמי.

מרגע מסירת הפריטים בתא האחסון – יעבירו השליחים של DONE את הפריטים – לתא האחסון / הלוקר שבחרתם אתם בעת ההזמנה. אתם תקבלו עדכון על התקדמות המשלוח, ומרגע שיודיעו לכם כי המשלוח מחכה בתיבת האחסון שלכם – הנכם מחוייבים לאסוף את הפריטים בתוך מספר ימים (לפי תנאי השימוש של חברת DONE). אם לא תספיקו לאסוף – הפריטים יוחזרו לשולח.

פרטים נוספים לגבי תהליך השילוח עם חברת DONE – בכתבה המצולמת שכאן.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?