רכשו אצלך בחנות ? מה מומלץ לעשות

על מנת לשפר את השירות בחנותכם – לפניכם מספר פעולות פשוטות שמומלץ לבצע מיד אחרי שמכרתם מוצר:
* שלחו מייל תודה אישי ללקוח/ה ברגע שנכנסת הזמנה (בנוסף למייל האוטומטי שנשלח מטעם מרמרלדה מרקט) והוסיפו עדכון לגבי מצב המשלוח (ההזמנה בטיפול, תשלח בהקדם וכו').
*השתדלו לצרף לחבילה פתק אישי או שי קטן – תמיד מחמם את הלב.

*צרפו למייל קוד קופון שיהיה תקף ברכישה הבאה שלהם בחנות.

הנחיות לביצוע קוד קופון 

* כששלחתם את החבילה – שלחו מייל עדכון נוסף – "החבילה שלכם בדרך אליכם!"

בהצלחה!

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט