הפרטים האישיים שלך

כדי להפוך למוכרים במרמלדה2 – עליכם לפתוח פרופיל מוכר.ת ובו למלא פרטים אישיים, לבחור שיטות משלוח מועדפות עליכם, למלא כתובת ופרטי יצירת קשר ועוד.

ראשית התחברו למרמלדה2. זוכרים איך, כן? עם המייל שלכם או יוזר וסיסמא שתקבעו לעצמכם לכניסה לאתר. הכל מוסבר כבר כאן.

לאחר מכן – ובכל פעם שתרצו לערוך שינויים במידע – היכנסו לאזור האישי שלכם (בלחיצה על אייקון של 'דמות' בתפריט הראשי):

 

 

באזור באישי, תוכלו לעדכן פרטים אישיים, להיזכר בהיסטוריית הקניות וההזמנות שלכם, לערוך שינויים בכתובת, להיכנס למרכז ההודעות וההתכתבויות שלכם עם מוכרים וקונים אחרים, לערוך את החנות שלכם אצלנו ועוד. במילים אחרות, ברוכים הבאים לקונטרול רום שלכם!

פרטים אישיים: לחיצה על כפתור הפרטים האישיים, תחזיר אתכם למילוי הפרופיל האישי שלכם
אותו כבר ודאי מילאתם בעת הזיהוי הראשוני שלכם כמוכרים באתר.

אולם למקרה שמשהו השתנה – זה המקום כאמור לעדכן ולערוך מחדש את כל המידע האישי שלכם:
ניזכר בלשונית הראשונה: "פרטים אישיים" – שיניתם שם, כתובת אימייל או מספר טלפון? אולי תרצו להוסיף כמה מילים על עצמכם
ועל הפריטים שאתם מציעים למכירה? להחליף תמונת פרופיל? כל זאת ניתן לעדכון בלשונית הראשונה – "פרטים אישיים".

 

 

שימו לב! אנחו שומרים על פרטיותכם. האימייל, הטלפון וכתובתכם – לא יוצגו לקונים!
אלא רק לאחר שהשלימו את הקניה ושילמו עבור הפריטים – יקבלו הקונים במייל סיכום ההזמנה את הפרטים ליצירת קשר עמכם.

הלשונית הבאה – "שיטות משלוח" – תאפשר לכם לעדכן אותנו עם העדפות המשלוח שלכם השתנו:

עברתם לכתובת חדשה? אולי תעדיפו שהשבוע הקרוב ייאספו מכם את החבילות ישירות מהמשרד?
עירכו כאן את כל העדפות המשלוח שלכם, כולל עלות דמי המשלוח – האם עליכם או על הלקוחות?
שימו לב – בכל העלאת פריט מחדש – תוכלו לבחור האם הוא ניתן לאיסוף עצמי או למשלוח בלבד. כאן בהגדרות הפרופיל – מחליטים על הגדרות כלליות והאם לאפשר את שתי שיטות המשלוח / איסוף.

הלשונית השלישית – "חשבון בנק" – נועד לעריכת פרטי חשבון הבנק שאיתו התחברתם כמוכרים בתחילה.

שימו לב – לא ניתן לשנות מספר חשבון בנק לאחר שכבר מילאתם את המספר.
בשלב זה – ניתן רק למלא את הפרטים לראשונה, אם טרם השלמתם אותם בזמן החיבור שלכם לאתר.

כדי לשנות חשבון בנק – יש לפנות אלינו דרך הצ'אט של מרמלדה2, ואנחנו נדאג להעביר את הפנייה והפרטים לחברת "משולם GROW".

אחרי שוידאתם שהכל תקין ונכון – מוזמנים לעבור לקטגוריות הבאות באזור האישי:

"ההזמנות שלי"; "הפריטים שלי"; "ההודעות שלי" או "החנות שלי"…(ובהמשך – גם "פידבקים!")

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?