פידבקים למוצר

פידבקים של קונים הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתהליך הרכישה של המוצר.

במרמלדה קיים מנגנון במסגרתו שלושה שבועות אחרי כל רכישה נשלח מייל אוטומטי ללקוח המזכיר לו להשאיר פידבק על המוצר חווית הרכישה וכו׳.

אם לא מתקבל פידבק נשלחת ללקוח עוד תזכורת כעבור שבוע.

אבל – זאת אחריות שלכם לעשות לכך פולואו אפ ולוודא שהפידבקים הושארו, להציק בנימוס אם יש צורך בכך.

דירוג המוצרים שלכם מופיע גם בתצוגה שלהם בגוגל שופינג!

מעבר ליתרון הגדול שתקבלו בתוצאות החיפוש בגוגל – זה נותן תחושת ביטחון ומדרבן לרכישה בחנות.

עוד לא הצטרפתם לקמפיינים בגוגל?

לחצו כאן לקריאת המאמר וקדמו את החנות שלכם כבר היום

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט