סיימתי להזמין. מה קורה עכשיו?

סיימתם לרכוש פריט במרמלדה2? תתחדשו! אנשים נבונים ומעולים שאתם.

מיד בסיום הרכישה, תקבלו אל תיבת המייל שהקלדתם בעת הקנייה או בשלב ההתחברות הראשונית לאתר, הודעה המסכמת את פרטי הזמנתכם, עם הכותרת המשמחת הבאה:

מזל טוב! קנית במרמלדה2 – איזה כיף לך

במייל תוכלו לראות את מספר ההזמנה, שם המוכר/ת, כתובת אימייל ומספר טלפון ליצירת קשר.
תוכלו גם להיזכר בשיטת המשלוח שבחרתם, ולוודא מול המוכר/ת שאכן ההזמנה תצא לדרך בהקדם האפשרי.
במקביל, תקבלו אישור על הקניה והתשלום גם מחברת התשלומים שלנו "
משולם GROW"
במייל עם הכותרת הזו:

grow – אישור תשלום בעל העסק‎ #

ובמקביל עם הודעת SMS מעין זו:

 

זהו! הפריט הנדיר והאדיר שרכשתם – בדרך אליכם לפי שיטת המשלוח שבחרתם:

 

בחרתם באיסוף עצמי? 

חפשו את פרטי המוכר/ת – שם, טלפון וכתובת אימייל – במייל סיכום ההזמנה שקיבלתם (לכתובת האימייל שהזנתם בשלב הצ'ק אאוט, או בעת ההתחברות לאתר).

 

בחרתם באיסוף מתא אחסון של DONE?

תתבקשו לאסוף את הפריט/ים שלכם מתא האחסון שבחרתם, ברגע שתקבלו הודעה כי המשלוח הגיע לתא. הודעה על התקדמות המשלוח, מתי ניתן לאוספו ואיך – יישלחו מחברת DONE אל כתובת האימייל והטלפון שמילאתם בשלב הצ'ק אאוט או בעת ההתחברות לאתר. עוד פרטים על איך לאסוף פריטים מתאי האחסון של DONE – בכתבה המצולמת שכאן.

 תתחדשו, יפים ונכונים שאתם!

שימו לב! רכשתם פריט במרמלדה2? הנכם זכאים לתכנית בטחון לקונה ולמוכר!

מרמלדה2 מגנה על שני הצדדים בכל עסקה המבוצעת באתר:

זה אומר שעם סיום הזמנת הפריט – התשלום שלכם עובר מיידית אלינו, ובהמשך – בחודש העוקב לביצוע ההזמנה – יעבור למוכר/ת.  

אם במהלך הימים שלאחר מועד הרכישה – גיליתם כי התעוררה בעיה כלשהיא עם ההזמנה – לדוגמא: הפריט לא הגיע, או שלא נוצר כל קשר עם המוכרים, או שהגיע פריט שאינו תואם למה שהזמנתם או שונה מכפי שתואר ופורסם באתר – צרו עימנו קשר. 

אנחנו נאפשר למוכרים להשלים את הליך ההזמנה כראוי, אולם אם ההזמנה לא תסופק בזמן סביר, העסקה תבוטל, וכספכם יוחזר לכם. 

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?