סיימתי להזמין. מה קורה עכשיו?

סיימתם לרכוש פריט במרמלדה2? תתחדשו! אנשים נבונים ומעולים שאתם.

מיד בסיום הרכישה, תקבלו אל תיבת המייל שהקלדתם בעת הקנייה או בשלב ההתחברות הראשונית לאתר, הודעה המסכמת את פרטי הזמנתכם, עם הכותרת המשמחת הבאה:

היי, קנית פריט באתר מרמלדה2 #

במייל תוכלו לראות את שם המוכר.ת, כתובת אימייל ומספר טלפון ליצירת קשר. תוכלו גם להיזכר בשיטת המשלוח שבחרתם, ולוודא מול המוכר.ת שאכן ההזמנה תצא לדרך בהקדם האפשרי. במקביל, תקבלו אישור על הקניה והתשלום גם מחברת התשלומים שלנו "משולם GROW" עם הכותרת בנושא המייל: "אישור תשלום בעל העסק" 

ובו כל הפרטים ליצירת קשר עם המוכר.ת:

 

זהו! הפריט הנדיר והאדיר שרכשתם – בדרך אליכם לפי שיטת המשלוח שבחרתם:

 

בחרתם באיסוף עצמי? 

פרטי המוכר.ת המלאים – טלפון, כתובת אימייל וכתובת גיאוגרפית – יישלחו אליכם במייל סיכום ההזמנה (לכתובת האימייל שהזנתם בשלב ההתחברות הראשונית לאתר).

 

בחרתם באיסוף מתא אחסון של DONE?

הודעה על התקדמות המשלוח, מתי ניתן לאוספו ואיך – יישלחו מחברת DONE אל כתובת האימייל והטלפון שמילאתם בשלב ההתחברות הראשונית לאתר.

 תתחדשו, יפים ונכונים שאתם!

 

 

שימו לב! רכשתם פריט במרמלדה2? הנכם זכאים לתכנית בטחון לקונה ולמוכר!

מרמלדה2 מגנה על שני הצדדים בכל עסקה המבוצעת באתר:

#

זה אומר שעם סיום הזמנת הפריט – התשלום שהעברתם בעדו – "מושהה" אצלנו לתקופת בטחון קצרה, במהלכה, נדרשים המוכרים לספק לכם את הפריט שרכשתם. התשלום מובטח ומאובטח אצלנו, ויועבר אליהם רק לאחר השלמת ההזמנה.

 

כלומר, אם לאחר 4 ימי עסקים ממועד הרכישה – גיליתם כי התעוררה בעיה כלשהיא עם ההזמנה – לדוגמא: הפריט לא הגיע, או שלא נוצר כל קשר עם המוכרים, או שהגיע פריט שאינו תואם למה שהזמנתם או שונה מכפי שתואר ופורסם באתר – עליכם לעדכן אותנו מידית על כך!

אנחנו נאפשר למוכרים להשלים את הליך ההזמנה כראוי (למשל לתאם איסוף עצמי או לשלוח את הפריט הנכון), אולם אם לאחר 10 ימי עסקים ממועד הרכישה לא יתקבל מכם אישור על השלמת ההזמנה – העסקה תבוטל, וכספכם יוחזר לכם באמצעי התשלום שבחרתם.

 

אם לא תתקבל מצידכם הודעת ביטול או עדכון כלשהוא בזמן (4-10 ימי עסקים ממועד הרכישה) -העסקה תאושר ולא נוכל להחזיר לכם את התשלום במידת הצורך.

 

היו עירנים ועדכנו אותנו בזמן…

בכל מקרה או בעיה שתתעורר תוכלו תמיד לפנות אל הצ'אט של מרמלדה2, ואנחנו נעזור לכם לפתור כל עניין. 

אגב, אם בחרתם בשיטת משלוח – איסוף מתאי האחסון של חברת DONE – תקבלו בהמשך עדכונים גם מהם לגבי סטטוס המשלוח שלכם. 

עברו לכתבה שכאן כדי לדעת איך לאסוף בנוחות את הזמנתכם. ותתחדשו!

 

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט