סיילים במרקט

סיילים במרקט הם אירועים מיוחדים שהרבה לקוחות מחכים להם מראש.

הסיילים של המרקט מתוכננים לרוב סביבות אירועי השנה המיוחדים – חגים ומועדים כמו ראש השנה ופסח, מבצעי נובמבר העולמיים ואירוע סוף שנה.

מרמלדה מרקט מעדכנת את כל החנויות מבועד מועד על אירוע הסייל הקרוב.

נסו לתת הנחות אטרקטיביות ושוות של יותר מ- 20% על כמה שיותר מוצרים בחנותכם – כדי שיוצגו במתחם הסיילים היעודי. הנחות נמוכות מ 20% לא יוצגו במתחם הסייל.

מעבר לזה, השתתפות בסייל אינה דורשת פעולות טכניות מסויימות.

איך עושים זאת?

  • אופציה ראשונה – יצירת מבצעים והנחות לכל המוצרים בחנות, או למחלקות מסויימות.

כאן תמצאו את המדריך המלא ליצירת מבצעים בחנות עם כל ההסברים, שלב אחר שלב.

  • אופציה שניה – מתן הנחה פרטנית למוצרים:

1. היכנסו לתפריט ׳המוצרים שלי׳.

2. כעת תוצג בפניכם טבלת כל המוצרים בחנותכם (גם מוצרים שלא פעילים).

3. הגדירו ערכים בשדות ׳מחיר ללקוח׳ ו׳מחיר לפני הנחה׳ עבור המוצרים הרצויים.

* ׳מחיר לפני הנחה׳ הוא המחיר המלא של המוצר, לפני ההנחה.

* ׳מחיר ללקוח׳ הוא המחיר שהלקוח ישלם בפועל, אחרי ההנחה.

4. שמרו.

5. לחילופין, ניתן להיכנס לכל עמוד מוצר בנפרד ולהגדיר מחירים בשדות המתאימים.

כעת המוצרים שקיבלו 20% הנחה ומעלה הצטרפו לסייל הגדול של המרקט ויופיעו בעמוד הרלוונטי.

שימו לב:

ההנחה שהגדרתם תחול גם בתום תקופת הסייל.

במידה ותרצו לבטל אותה, יש להיכנס לאותו מקום ולשנות את המחירים בהתאם.

טיפ המערכת:

1. מחלקת העיצוב של מרמלדה מרקט יוצרת תכנים גרפיים יחודיים לקראת כל סייל והחברה מפרסמת אותם בכל אמצעי התקשורת שלרשותינו – רשתות חברתיות, באתר עצמו ובכלי הדיוור שלנו בכל רשימות התפוצות.

אנחנו שמחים לחלוק איתכם תכנים אלו ולשלוח לכם אותם על מנת שתוכלו לקדם את הסייל הגדול גם בקרב הרשתות החבריות שלכם ולהגיע לקהל כמה שיותר רחב.

2. נסו לתת את ההנחה הכי גבוהה שניתן. מהניסיון שלנו עדיף לבחור מוצרים בודדים ושווים בהנחות גבוהות מאשר לתת לכל המוצרים בחנות ל-20% הנחה.

3. שפרו את נראות חנותכם. העלו מוצרים חדשים אם יש. נסו לעשות כל שאפשר כדי להפוך את חנותכם לאטרקטיבית ביותר. התנועה שתגיע למרקט, תזלוג גם לעמודים אחרים ומומלץ להיות פיקס.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט