נראות החנות וניהול הופעתה במרקט

נראות עמוד החנות חשובה מאוד להצלחתה. זה העמוד שמייצג את חנותכם ומבדל אותה משאר החנויות במרקט.

חשוב לדאוג שלמבקר יש את כל הפרטים והנתונים שהוא צריך על מנת לספק לו תחושת ביטחון.

כמו כן, חשוב לדאוג לאסתטיות של העמוד כדי לגרות את המבקר להיכנס לעמודי המוצרים, לשותת בחנותכם ובסופו של דבר לעודד אותו לקנייה.

להלן תשעת הכללים הבסיסיים לארגון עמוד חנות ייצוגי ומזמין:

1. בנאר ראשי – הקפידו להעלות תמונה איכותית במידות המתאימות. זוהי תמונה שתתנוסס בראש עמוד החנות שלכם.

2. לוגו – הקפידו להעלות תמונה איכותית במידות המתאימות.

3. שם החנות – שם החנות יופיע ברחבי המרקט. בחרו שם מובן, קליט וכיפי.

4. אודות החנות – זה המקום לפרט קצת יותר על יחודיות וסגנון החנות. כתבו בצורה מפורטת אך לא ארוכה מידי.

5. אפשרויות תשלומים בחנות

6. מדיניות החזרות והחלפות בחנות

7. אפשרויות משלוחים בחנות

8. פרטי קשר

9. תמונות המוצר – הקפידו להעלות תמונות איכותיות ובגדלים המתאימים. תמונות שמחמיאות ומפארות את המוצר ומדמות אותו בסביבה הטבעית שלו

איך עושים זאת?

1. היכנסו ל׳הגדרות החנות׳ בתפריט הראשי

2. בלשונית ׳כללי׳ מלאו את כל השדות הרלוונטים

3. בלשונית ׳תיאור׳ מלאו את שדה ׳אודות החנות׳

4. בלשונית ׳לוגואים׳ העלו את הקבצים המתאימים.

*מידות הקבצים המדויקות מופיעות לצד כל שדה.

אולי יעניין אותך גם:

כל המדריכים בנושא קידום החנות שלי

קידום החנות בדיוור של מרמלדה מרקט

קמפיין מוצרים בגוגל שופינג ופייסבוק

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט