מתי מגיע לקונה זיכוי כספי?

קיבלתם בקשה מהקונה להחזר כספי? מבאס, אבל יכול לקרות. כך תעשו זאת נכון: 

ראשית, חשוב שתדעו מה סיבת ההחזר –
אם הקונה שלכם פשוט התחרט/ה על הקניה מכל סיבה סובייקטיבית,
דעו שאין לכם – כמוכרים פרטיים – כל חובה שהיא להחזיר זיכוי כספי.
זה תלוי רק בכם וברצון הטוב שלכם לייצר חווית קניה נעימה ולקוחות חוזרים.
אם החלטתם שלא לזכות – תוכלו להפנות את הקונה שלכם לעוד פרטים על מדיניות ההחזרה באתר ומה עושים במקרה כזה בכתבה שכאן.  

אבל, וזה אבל גדול – 

יש מקרים בהם אנחנו כגוף המתווך ניאלץ לבטל את הקניה, כך שהכסף של הלקוח יוחזר לו, או כלל לא יעבור אליכם.  

באילו מקרים תבוטל הקניה?

הודות לתכנית הבטחון לקונה ולמוכר של מרמלדה2, יש באפשרותנו במקרים מסוימים לבטל את הקניה:

א. באם עברו מספר ימי עסקים סביר מרגע ביצוע ההזמנה ולא הצלחתם לספקה
ב. הפריט הלא נכון נשלח, או נשלח לכתובת לא נכונה
ג. פרטיו של הפריט אינם תואמים למה שפירסמתם (מבחינת מידה, צבע, מצב הפריט)
ד. הפריט כבר נמכר באופן אחר, לא עדכנתם במרמלדה2 ובטעות קנו אותו במקביל באתר; למרות שאינו ברשותכם יותר

במידה והעסקה לא הושלמה כראוי בשל הנסיבות הנ"ל, נוכל לברר ולבטל את העסקה – הכסף יוחזר לקונים מאיתנו, ואתם כמוכרים לא תקבלו תשלום.  

אך שימו לב, הזיכוי יסופק אך ורק במידה והעסקה אכן נעשתה באמצעי התשלום באתר "מרמלדה2". בכל דרך אחרת של ביצוע תשלום לא נוכל לעזור לכם ואתם תיאלצו לזכות את הלקוח בעצמכם. 

לתשומת לבכם – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?