מרכז ההודעות שלך

אנחנו במרמלדה2 מאמינים שמרבית הבעיות יכולות להיפתר בעזרת דיון חופשי.
לכן אנו מציעים לקונים ולמוכרים לפנות זה אל זה באופן בטוח וישיר, שלא חושף פרטים אישיים,
וניתן למעקב והוכחה במידת הצורך – בעזרת היסטוריית ההודעות שלכם, המחכה באיזור האישי.
זה גם המקום עבור שני הצדדים – המוכרים והקונים – לברר עוד פרטים על הפריט, על האיסוף העצמי, לשאול את כל השאלות החשובות לפני הקניה ולהכיר מעט יותר. אין כמו קניה אישית מאדם פרטי… הכי עוזר לייצר לקוחות חוזרים!

אז איך תקבלו הודעה חדשה? או איך תיפנו אתם למוכרים אחרים באתר?
בתוך כל עמוד פריט, בחלקו התחתון, מתחת לתמונת ולשם המוכרים – תמצאו את המשפט הבא:

 

אם אינכם מחוברים לאתר – התחברו בלחיצה על המילים, ומיד תועברו לתהליך ההזדהות והתחברות כמוכרים.

שימו לב – אתם אינכם יכולים להתחיל שיח חדש עם לקוחות שטרם פנו אליכם, אבל תוכלו בהחלט לשוחח עם מוכרים אחרים, כשהפעם – אתם הצד הקונה!

לחיצה עליו המילים "כתבי / כתוב לי" – תפתח בפניכם תיבת דו-שיח ואופציה לשלוח הודעה למוכר/ת ואפילו לצרף תמונה. הכל מוסבר בכתבה שכאן – עבור הצד הקונה.

בתור מוכרים – ברגע שתישלח אליכם הודעה חדשה – תקבלו מאיתנו מייל לכתובת שעימה נרשמתם כמוכרים – עם נושא כגון:

"הקונה שלך פונה אליך בצ'אט! אנא בדוק"

ומייל עם הנוסח הבא:

 

מתוך המייל – תוכלו להתחבר מיד לפרופיל האישי שלכם, ומשם להיכנס אל מרכז ההודעות שלכם:

בתוך מרכז ההודעות – תמצאו את כל ההודעות שמחכות לכם מהקונים והגולשים – חפשו את סימן העיגול הכחול המעיד על קבלת הודעה חדשה שטרם נקראה, או מספר הודעות:

לחיצה על שם הקונה – תוביל לפתיחת הצ'אט. שם יש לכם מקום לכתיבה חופשית ולמענה מלא על כל פרט שאולי היה חסר בתיאור הפריט, כדי לעודד רכישתו. תוכלו אפילו לצרף תמונות נוספות של תקריב או מאחורי הפריט, של הרכב הבד, הוכחה לשם המותג המקורי, או אפילו תיאור של מאיפה בדיוק אוספים את הפריט כשמגיעים אליכם.

 

לאחר סיום השיחה, תוכלו להחליט אם לחזור למרכז ההודעות ולהמשיך לשוחח עם כל מי שפניתם אליו או פנה אליכם.
במרכז ההודעות – יאוחסנו תמיד
כל ההודעות שקיבלתם או שלחתם. 

זה המקום להיזכר מי כתב לכם ולגבי איזה פריט; או אל מי פניתם אתם בצ'אט, לענות או לשאול אחרים לגבי התלבטויות לפני או לאחר הקניה; פרטים שאינם ברורים למי מהצדדים, וכולי. שיווק אישי חברים – עושה את כל ההבדל והחשק לרכוש אצלכם. 

שימו לב! התשלום במרמלדה2 עובר בין אנשים פרטיים, ומאובטח אך ורק כאשר מבוצע דרך האתר! זו הדרך היחידה שבה נוכל להגן ולהבטיח את נאותות העסקה.
לכן אנחנו ממליצים מאוד שלא לתת את מספר הטלפון שלכם בצ'אט;
על מנת שנוכל להגן עליכם באופן המפורט בתקנון האתר.

רק לאחר השלמת העסקה באתר – הקונים והמוכרים יוכלו לקבל הודעה במייל
ובה כתובת המייל ומספר הטלפון של שני הצדדים – לקביעת איסוף עצמי או בירור פרטים נוספים.
עוד דרך טובה להגן עליכם, רק במרמלדה2.

צ'יטוט נעים…

כעת, מוזמנים לעבור לקטגוריות הבאות באזור האישי:
"פרטים אישיים "; "ההזמנות שלי"; "הפריטים שלי"; או "החנות שלי"…(ובהמשך – גם "פידבקים!")

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?