מרכז ההודעות שלך

אנחנו ב"מרמלדה2" מאמינים שמרבית הבעיות יכולות להיפתר בעזרת דיון חופשי.
לכן אנו מציעים לקונים ולמוכרים לפנות זה אל זה באופן בטוח וישיר, שלא חושף פרטים אישיים,
וניתן למעקב והוכחה במידת הצורך – בעזרת היסטוריית ההודעות שלכם, המחכה כמובן כאן – באיזור האישי. 

איך שולחים הודעה חדשה? ראשית עליכם להתחבר לאתר. רק כך תוכלו לשלוח ולקבל הודעות. 

אגב, רק אתם כקונים – יכולים להתחיל שיחה חדשה, ואך ורק עם מוכרים שהעלו לפחות פריט אחד לחנותם.

אז איך מתחילים להתכתב?
בתוך כל עמוד פריט באתר, מתחת לשם המוכר/ת, תמצאו את המשפט:

"יש לך שאלה? כתבי/ כתוב לי"

לחיצה על המשפט תוביל או אל עמוד התחברות, במידה והנכם גולשים באופן לא מזוהה באתר:

 

 

אם הנכם גולשים באופן מזוהה ומחובר – לחיצה על המשפט – תוביל מיד לפתיחת תיבת דו שיח בתוך עמוד הפריט:

או כך בגלישה מהמחשב:

 

כתבו הודעה בטקסט חופשי – כל דבר שתרצו לברר טרם הרכישה. זה המקום והזמן לברר את כל הפרטים שאינם ברורים לכם עד הסוף – זמינות המוכרים? אורך הבגד? הרכב הבד? האם אפשר תמונת תקריב? עד כמה זה סמול? וכולי.. אגב – ניתן לצרף קובץ או תמונה אם תרצו.
בקיצור – כל דבר שיכול לעזור לכם להבין טוב יותר את אופי הפריט ויוביל לרכישה באווירה בטוחה יותר.

בסיום כתיבת ההודעה – לחצו על שליחה, ומיד ההודעה תעבור ותתאחסן במרכז ההודעות שלכם, שבאזור האישי.

כשאתם מחוץ לתיבת השיח – תוכלו לראות באופן מרוכז את כל ההודעות ששלחתם – ובכל שורה –
את תאריך שליחת ההודעה, שמו של המוכר/ת עימו/ה התכתבתם, שם ותמונת הפריט.

לחיצה על שם המוכר/ת – תפתח את תיבת השיחה ביניכם:

גם בתוך תצוגת השיחה כעת – תוכלו לשלוח קובץ / תמונה בעת הצורך.
בסיום השיחה – תוכלו לחזור לעמוד כל ההודעות, או לעבור לעמוד הפריט ולרכוש אותו מיד או להוסיף לעגלת הקניות. 

 

איך תדעו שקיבלתם הודעה חדשה, תשובה מהמוכרים?
ברגע שתישלח אליכם הודעה – תקבלו ישירות למייל שאיתו התחברתם כדי להתחיל להתכתב – הודעה עם כותרת כמו:

החנות בה קנית פונה אליך בצ'אט! אנא בדוק

שנראית כך:

מתוך המייל – יחכה לך לינק להתחברות ישירה לאתר – כדי שתוכלו להמשיך מהנקודה בה הפסקתם… ואפרופו נקודות – חפשו את הנקודה הכחולה לצד ההודעות, המעידה על קבלת הודעה חדשה שטרם נקראה:

שימו לב! התשלום במרמלדה2 עובר בין אנשים פרטיים, ומאובטח אך ורק כאשר מבוצע דרך האתר! זו הדרך היחידה שבה נוכל להגן ולהבטיח את נאותות העסקה.
לכן אנחנו ממליצים מאוד שלא לתת את מספר הטלפון שלכם בצ'אט;
על מנת שנוכל להגן עליכם באופן המפורט בתקנון האתר.

רק לאחר השלמת העסקה באתר – הקונים והמוכרים יוכלו לקבל הודעה
ובה כתובת המייל ומספר הטלפון של שני הצדדים – לקביעת איסוף עצמי או בירור פרטים נוספים. 

צ'יטוט נעים…

כעת, אתם מוזמנים לחזור לקטגוריות הקודמת באזור האישי – "ההזמנות והרכישות שלך"
או להתחבר כמוכרים באתר – ולגלות כמה כיף למכור ולא רק לקנות פריטי יד שנייה… מיד ראינו שיש לכם את הניצוץ!

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?