מכרתי פריט – מתי לשלוח?

מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. כעת – מי ממצמץ ראשון:
האם לשלוח את הפריט או לחכות לתשלום מהקונה?

התשובה הפשוטה – במקביל!
הקונים – משלמים מיד עם השלמת ההזמנה, והתשלום עובר ישירות לחשבון הבנק של המוכרים, אולם רק בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה. בינתיים – על המוכרים לשלוח את הפריט שנרכש מיד. בלי להתעכב, אין סיבה. אחרת לא תקבלו את התשלום המגיע לכם.

אם במהלך הימים – הפריט לא יגיעו לקונים, או יגיע פריט שאינו תואם למה שפורסם (מבחינת צבע, מידה, מצב ועוד), יש באפשרותנו לבטל את התשלום, והכסף יחזור חזרה לקונים.

אז מתי לשלוח את ההזמנה?
אם שיטת המשלוח שנבחרה על ידכם ועל ידי הקונה – היא באמצעות תאי האחסון של חברת DONE – עליכם לשלוח את הפריט עד 48 שעות מביצוע ההזמנה!
רק כך תוכיחו שאתם מוכרים אמינים, מהירים ותעודדו קניות חוזרות אצלכם בחנות.
השליחים של חברת DONE יעבירו את הפריט עד יומיים מרגע שהכנסתם את הפריט ללוקר – אל תא האחסון שבחר הקונה בעת ביצוע ההזמנה.
הקונים מצידם – מקבלים הודעה כי הפריט הגיע אל הלוקר שבחרו – ויש להם 48 שעות לאיסוף ההזמנה.

אותו הנוהל תקף גם בשיטת איסוף עצמי – אנחנו מאפשרים לכם ולקונים טווח סביר (של 4 ימי עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה – להשלים את המשלוח ולאסוף את הפריט מכם בכל דרך ונקודה שתקבעו ביניכם.

אם הפריט הנכון יגיע ליעדו בזמן – המוכרים יקבלו את התשלום (בניכוי עמלות למיניהן) בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה.

אולם – אם בטווח סביר של 10 ימים מביצוע ההזמנה, נקבל הודעה מצד הקונה כי הפריט לא הגיע / או הגיע אבל שונה מכפי שפירסמתם, העסקה תבוטל והתשלום יוחזר לקונה.

לתשומת לבכם, עליכם להזדרז, לשלוח את הפריט, ולעדכן את הקונים כי הפריט בדרך. זו הדרך היחידה להבטיח קניה נאותה בין אנשים פרטיים באתר. זו הדרך הנכונה להתנהלות המבוססת על אמינות ואווירה אקולוגית נכונה.

אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט של מרמלדה2. 

בהצלחה!

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?