מדיניות ההחזרה במרמלדה2

למי מאיתנו זה לא קרה:
חוזרים הביתה עם השופינג באגז – ופתאום במחשבה שניה, במדידה מול המראה הפרטית – מתחרטים על הקניה.
או יותר חמור – מגלים שמה שקניתם אונליין והובטח על המסך – לא תואם את המשלוח שזה עתה קיבלתם.
מבאס, אבל יכול לקרות…

אולם – במרמלדה2 אנשים פרטיים רוכשים מאנשים פרטיים אחרים, שאינם מחוייבים (בניגוד לחנות ובית עסק מסחרי) להציע החזר כספי או מדיניות החזרות. במילים אחרות:
אין כל חובה מבחינת מוכרי מרמלדה2 לקבל חזרה פריטים עליהם התחרטתם ולהחזיר את כספכם. 

עם זאת – במקרים מסויימים, ואך ורק במידה שביצעתם את העסקה בתוך האתר ובעזרת חברת התשלומים שלנו "משולם GROW" ייתכן ואתם זכאים להחזר כספי, במסגרת תכנית הבטחון לקונה ולמוכר של מרמלדה2, ובתנאי שאתם עומדים בתנאי הזכאות: 

  1. על כל פריט שנמכר באתר – יש לשלם מראש, בכל מגוון כרטיסי האשראי ואפליקציות התשלום.
  2. כל תשלום המתבצע באתר, עובר דרך חברת התשלומים והסליקה "משולם GROW", ישירות לחשבון הבנק של המוכרים, בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה.
  3. במהלך תקופת השהייה זו – אנחנו מגנים על 2 הצדדים המעורבים בעסקה – 

כך שמצד הקונים – במידה והפריט לא יגיע או יתברר כשונה מהמובטח והמפורסם באתר – כספם יוחזר להם מאיתנו והמוכרים לא יקבלו את התשלום שלהם.
ומצד המוכרים – התשלום מובטח ומאובטח אצלנו, ויעבור ישירות אליהם ללא אפשרות לבטל או להכחיש עסקה, אך רק לאחר שליחת הפריט הנכון.

  1. כלומר זכאותכם לקבלת החזר כספי – תלויה בנסיבות ומועד ההחזרה, כדלקמן:

א. פריט שרכשתם לא הגיע ולא נוצר קשר עם המוכרים:
אם ממועד הרכישה עברו מספר ימי עסקים סביר ולא קיבלתם את הפריט,

או אם טרם נוצר קשר עם המוכר בעניין קביעת מועד לאיסוף עצמי או לאיסוף מחברת תאי האחסון DONE (תלוי בבחירת שיטת המשלוח שלכם) – הנכם רשאים להודיע לנו ואנחנו נבדוק את העניין. 

על כן – שימו לב היטב והיו עירניים – אם לא תעדכנו אותנו בטווח של 10 ימים ממועד העסקה – לא נוכל לעזור ולהחזיר את כספכם.

ב. במידה והפריט שהגיע אליכם שונה מכפי שפורסם:

אם הפריט שקיבלתם שונה משמעותית מבחינת מידה, מצב הפריט או צבע – מכפי שהוצג באתר – תוכלו לפנות אלינו, ובמידת הצורך – נוכל לבטל את העסקה ולהחזיר את כספכם. לא כולל התשלום תמורת החזרת הפריט למוכר (מחלוקות בעניין הזה – תצטרכו ליישב בעצמכם). 

על כן – שימו לב היטב והיו עירניים – אם לא תעדכנו אותנו בטווח של 10 ימים ממועד העסקה – לא נוכל לעזור ולהחזיר את כספכם.


ג. במידה והתחרטתם או שיניתם את דעתם לגבי הרכישה
קניתם פריט שאינו מתאים לכם? התחרטתם על הקניה?

לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

אין כל חובה למוכרים פרטיים לקבל חזרה פריטים ולהעניק לכם זיכוי כספי. 

מה בכל זאת ניתן לעשות?
ראשית – צרו קשר כמה שיותר מהר עם המוכרים והסבירו את המצב.
פרטים אישיים של המוכר/ת נשלחו אליכם במייל סיכום ההזמנה – כתובת אימייל ו/או טלפון.
כמו כן, תוכלו להשאיר גם הודעה במרכז ההודעות שבאזור האישי שלכם (חפשו בעמוד הפריט שרכשתם או בחנות המוכר/ת – אייקון בועית דיבור והחלו לצ'וטט ביניכם על אופן ההחזרה).
אם לא תצליחו למצוא את פרטי המוכר/ת – פנו אלינו דרך הוואטסאפ, של מרמלדה2, וננסה לחבר ביניכם. 

שנית – אם תגיעו ביניכם בכל זאת על הסכמה להחזרת הפריט והתשלום באופן הנוח ביותר עבור שני הצדדים – אל תשכחו:
אם סיכמתם שהפריט יישלח חזרה למוכר/ת – וודאו שיש לכם מספר מעקב רשום שיוכיח בהמשך כי החבילה אכן חזרה למוכר/ת. 

שלישית – במידה ועשיתם שימוש בפריט או שעבר זמן רב מאז הרכישה ובכל זאת התחרטתם –
במקרה כזה, או במידה ואין אפשרות להחזיר את הפריט  –
ממליצים מאוד לפרסם את הפריט בעצמכם, ולמכור אותו הלאה בקלות!
הנה כל מה שצריך לדעת כדי להפוך למוכרים באתר, בלי בעיה

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?