למה התשלום מועבר ראשית אלינו?

מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. עכשיו בואו נדבר ביזנס: שואו מי דה מאני!
אבל רגע, לא כל כך מהר. והנה ההסבר:

כיוון שאצלנו במרמלדה2 אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים – אנחנו מחויבים להגן על שני הצדדים, לאבטח כל עסקה ולהבטיח כי אכן יועבר אליכם תשלום מהקונים – אולם – וזה עצם העניין – רק לאחר קבלת הפריט שמכרתם להם.

לכן – מיד עם השלמת ההזמנה, הכסף שמתקבל עבורכם – עובר, מאובטח ומובטח לכם אצלנו. בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה, ואם לא התקבלה תלונה מצד הקונה – התשלום יועבר אליכם (בניכוי עמלות למינהן), ישירות לחשבון הבנק שהזנת בשלב ה-3 להפיכתך למוכרים באתר.
לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שהזנתם בשלב זה נכונים ומדויקים (אחרת לא נוכל להעביר אליכם את התשלום המגיע לכם).

בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2 

כשמדובר בעסקאות המתבצעות בין אנשים פרטיים, עלינו כגוף המתווך לוודא את נאותות העסקה, ולאפשר לשני הצדדים – המוכרים והקונים – להשלים את הרכישה כראוי.
מצד אחד – עלינו להגן המוכרים – ולהבטיח כי הכסף של הקונה, יועבר אליכם עם השלמת העסקה.
מצד שני – עלינו להגן על הקונים – ולוודא שהפריט אכן הגיע אליהם בטרם התשלום עובר, או להבטיח את כספם חזרה באם לא.

לכן, אנחנו מאפשרים לשני הצדדים מרגע הרכישה מספר ימי עסקים סביר – לשלוח ולאסוף את הפריט מתא האחסון או באיסוף עצמי (תלוי בשיטות המשלוח שלכם ובבחירת הקונה);
לוודא כי הפריט שהגיע הוא אכן הפריט שפורסם והוזמן וכי אין בינכם לבין הקונה אי הסכמות בדבר הפריט (מסיבות אובייקטיביות, כמו: הפריט ששלחתם שונה במידה או בצבע או במצב, ביחס למה שפירסמתם).

מתי יגיע הכסף אליכם? ומי מזכה את הקונה אם העסקה מבוטלת?

כאמור – אם הכל יתבצע כשורה (הפריט הגיע לקונה בזמן ואין אי הסכמות ביניכם) – העסקה תאושר והתשלום (ללא עמלות למיניהן) ייכנס ישירות לחשבון הבנק שהזנתם, בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה, בתאריך קבוע בכל חודש.

שימו לב! אם ההזמנה לא תושלם כראוי – ניאלץ לבטל את העסקה והתשלום המוקפא אצלנו – יחזור חזרה לקונה. אתם לא תקבלו תשלום ולא תצטרכו להחזירו.

אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט שלנו, בפנייה אל שירי, הנציגה הדיגיטלית של מרמלדה2. 

לתשומת לבך ובתור הגנה נוספת: לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקנייה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

בהצלחה!

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?