למה אנחנו משהים את התשלום?

מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. עכשיו בואו נדבר ביזנס: שואו מי דה מאני! אבל רגע, לא כל כך מהר. והנה ההסבר:

כיוון שאצלנו במרמלדה2 אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים – אנחנו מחויבים להגן על שני הצדדים, לאבטח כל עסקה ולהבטיח כי אכן יועבר אליכם תשלום מהקונים – אולם – וזה עצם העניין – רק לאחר קבלת הפריט שמכרתם להם.

לכן – ברגע שיתקבל תשלום עבורכם – הכסף יושהה ויאובטח אצלנו עד להשלמת ההזמנה והעסקה.

ביום ה-10 לביצוע ההזמנה, אם לא התקבלה תלונה מצד הקונה – העסקה בינכם תאושר, והתשלום יועבר אליכם (ללא עמלות למינהן) ב-10 לחודש הקרוב לביצוע ההזמנה – ישירות לחשבון הבנק שהזנת בשלב ה-3 להפיכתך למוכרים באתר.
לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שהזנתם בשלב זה נכונים ומדויקים (אחרת לא נוכל להעביר אליכם את התשלום המגיע לכם).

בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2 

כשמדובר בעסקאות המתבצעות בין אנשים פרטיים, עלינו כגוף המתווך לוודא את נאותות העסקה, ולאפשר לשני הצדדים – המוכרים והקונים – להשלים את הרכישה כראוי.
מצד אחד – עלינו להגן עליכם המוכרים – ולהבטיח כי הכסף של הקונה מוקפא אצלנו ויועבר אליכם עם השלמת העסקה.
מצד שני – עלינו להגן על הקונים – ולוודא שהפריט אכן הגיע אליהם בטרם התשלום עובר, או להבטיח את כספם חזרה באם לא.  

לכן, אנחנו מאפשרים לשני הצדדים מרגע הרכישה 4 ימי עסקים – לשלוח ולאסוף את הפריט מתא האחסון או באיסוף עצמי (תלוי בשיטות המשלוח שלכם ובבחירת הקונה);
לוודא כי הפריט שהגיע הוא אכן הפריט שפורסם והוזמן וכי אין בינכם לבין הקונה אי הסכמות בדבר הפריט (מסיבות אובייקטיביות, כמו: הפריט ששלחתם שונה במידה או בצבע או במצב, ביחס למה שפירסמתם). 

מתי יגיע הכסף אליכם? ומי מזכה את הקונה אם העסקה מבוטלת?

כאמור – אם הכל יתבצע כשורה – הפריט הגיע לקונה בזמן ואין אי הסכמות ביניכם – העסקה תאושר והתשלום (ללא עמלות למיניהן) יועבר אליכם בכל 10 לחודש העוקב להשלמת העסקה – ישירות לחשבון הבנק שהזנתם בשלב הפיכתכם למוכרים באתר. לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שמילאתם נכונים.

שימו לב! החל מיום העסקים ה-5 לביצוע ההזמנה – רשאים הקונים לעדכן אותנו בדבר אי סדרים בביצוע ההזמנה.
או אז – התשלום יוקפא. אם עד תום 9 ימי עסקים מביצוע ההזמנה – ההזמנה לא תושלם כראוי – ניאלץ לבטל את העסקה והתשלום המוקפא אצלנו – יחזור חזרה לקונה – מבלי שתצטרכו אתם להחזירו. 

אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט שלנו, בפנייה אל שירי, הנציגה הדיגיטלית של מרמלדה2. 

בהצלחה! 

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט