כך יימצאו את הפריט שלכם בקלות

לאחר השלב הראשון של העלאת הפריט  – כולל העלאת תמונות, קביעת מחיר ושיוך הפריט לקטגוריות –
בשלב השני –  מחכים לכם שדות קבועים לשיוך הפריט שלכם לקטגוריות סינון, על בסיס תפריט אפשרויות קיים (לא למילוי חופשי).

שימו לב, השדות אמנם אינם חובה למילוי, אולם מומלץ מאוד למלא כמה שיותר פרטים 
כדי להקל על מציאת וסינון הפריט שלכם בהמשך על ידי הקונים.
כל שדה שתמלאו – ישפיע וישפר את הופעת הפריט שלכם ברחבי האתר, בהתאם לכל סינון.
לדוגמא – אם תשייכו את הג'ינס שלכם לקהל יעד גברים, למותג זארה ולצבע שחור – מובטח לכם כי הג'ינס יופיע בלפחות 3 אופציות חיפוש שונות…

שנתחיל?
לחיצה על חץ שמאלי קטן בסוף כל שורה – תפתח רשימה ממנה תוכלו לבחור את איפיון המוצר שלכם:

  1. מגדר – בחרו את קהל היעד אליו הפריט מתאים – נשים, גברים, ילדות, ילדים?
  2. מותג – נסו למצוא את שם המותג מבין עשרות המותגים המפורטים ומחולקים לפי סדר ה-ABC בשילוב שמות בעברית לפי סדר האל"ף-בי"ת.
  3. מידה – רק אם שייכתם את הפריט לקטגוריית בגדים בשלב הקודם – בחרו את המידה המתאימה – במספרים או באותיות המקובלות בלועזית – על פי תגית הבגד או הערכתם את גודלו של הבגד.
  4. מצב – מה מצבו האמיתי של הפריט, על סקאלה שמתחילה מ"חדש עם התווית" ועד "משומש". היו כנים – תגידו את האמת, כל האמת ורק האמת, כן? שלא יהיו אכזבות וסיבוכים מול הקונה בהמשך.
  5. סגנון – זה המקום להתחבר לפריט ולהבין איזו אווירה וסטייל אתם מנסים למכור – פריט וינטג'י? אולי ספורטיבי? חגיגי ואלגנטי? ככל שתדייקו להגדיר – כך תעזרו לפריט להיבחר בסינוני החיפוש של הקונים בהמשך. אגב, למתלבטים – ניתן לבחור בכמה סגנונות.
  6. צבע – בחרו את הגדרת צבע המוצר מבין האפשרויות – כולל זהב, כסף, ג'ינס, צבעוני או אחר. נסו לקלוע לצבע הכי קרוב למציאות – במיוחד לאור הבדלי צבע שעלולים לבלבל בין מסכים שונים.

סיימתם לשייך את הפריט? עבודה טובה. כעת אתם והגולשים יכולים למצוא את הפריט בקלות בחיפוש, כמו גם בעמודי הקטגוריות אליהן שייכתם אותו.

וכאמור כל שתמלאו יותר פרטים – הפריט יעלה בכמה שיותר סינונים – לפי מותג, מידה, צבע וכולי…

 

לסיום לחצו על כפתור "המשך".

או עברו לכתבה הבאה במרכז הידע – אודות בחירת שיטות משלוח עבור כל פריט ותשלום עבור פרסומו באתר

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?