חדש במרקט: מחלקות סייל פנימיות – בכל חנות!

יש לנו חדשות בשבילכם:  מהיום – מחלקת SALE – בתוך החנות שלך!
חדש במרקט: מהיום, בנוסף לקטגוריית ON SALE הקבועה במרקט – הקמנו בכל חנות וחנות מחלקת S A L E אישית,
המופיעה כבר עכשיו בעמוד הראשי של חנותכם (בהנחה שיש לכם ולו פריט אחד בהנחה בחנות!), בראש סרגל המחלקות שמימין. ראו לדוגמה בתמונה:

אילו פריטים יוצגו במחלקת הסייל הפנימית?
כל פריט שתימחרתם בהנחה של לפחות 1% ומעלה – יופיע וישוייך אוטומטית למחלקת הסייל האישית שלכם! ללא הגבלה על כמות הפריטים או גובה ההנחה.
זאת, בשונה מקטגוריית הסייל הכללית של המרקט (בה מופיעים רק פריטים ב-20% הנחה ומעלה).

מה צריך לעשות כדי לשייך פריטים למחלקת הסייל?
שום דבר! השיוך עובד אוטומטית וידאג שכל פריט שתעניקו לו הנחה כלשהיא – יופיע מיד גם במחלקת הסייל החדשה שלכם – וגם ימשיך להופיע במחלקה אליה הפריט משויך. נייס!
אולם – שימו לב – אם הענקתם הנחה כללית לחנות – למשל קוד קופון או אם הכנסתם קטגוריה שלמה לסייל – הפריטים לא יועברו אוטומטית לסייל.
במחלקת הסייל – יופיעו אך ורק פריטים שלהם הענקתם הנחה באופן ידני (כלומר, אם נכנסתם פנימה לכל עמוד מוצר, הזנתם מחיר לפני ואחרי).

 

למה זה טוב?
אין דבר שקונים מחפשים יותר מאשר הנחות!
ומהיום – הם יכולים למצוא בקלות בחנותכם האישית את המבצעים המיוחדים שלכם, לסנן ולאתר פריטים שווים, בסייל פרטי – שאתם מקימים בעצמכם.

 

לא זוכרים כיצד לתת הנחות על פריטים בחנות? עיינו במאמר שכאן במרכז הידע למוכרי המרקט.

אז מה עכשיו?
זה הזמן להוריד מחירים בחנות*, להתכונן לסוף עונת האביב ולדאוג שללקוחות שלכם יהיה תמיד משהו חדש בסייל, ששווה לחזור אליו… הופך את הביקור בחנות שלכם לחוויה מפתיעה ומפנקת יותר.

 

*שימו לב! לפי חוק, אין להעלות מחירים – בסמוך למבצעים, רק בשביל שאחוז ההוזלה ייראה גדול יותר. כמו כן – יש להגדיר תאריכים מדויקים למשך הסייל. מבצע הנמשך מעל חודש – עלול לקבע את מחירי הסייל – כמחירים הקבועים למוצר. אם כך – דאגו לרענן את המבצעים או המוצרים המוצעים בסייל – מדי חודש, וקבעו מראש זמן מוגבל עבור ההנחות – שידרבנו את הקונים לקנות – ועכשיו!

 

קדימה, צחצחו מדפים, עברו על מדבקות המחיר שלכם,
והציעו הנחות ברמת "בעל הבית השתגע…" 🙂
מה שנקרא – אצלכם – יום יום סייל!

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?