הציגו את המוצרים שלכם בסופר פארם אונליין

אנחנו שמחים לבשר ששיתוף הפעולה עם סופר פארם, רשת ואתר הפארם הגדול בישראל,  יוצא לדרך. 

במסגרת השת"פ, חנויות מרמלדה מרקט – יוכלו להציג את מוצריהן באתר "סופר פארם אונליין" ללא עלות נוספת.

אם מעוניינים – נבקש שתחזיר לנו מייל לכתובת [email protected]

 – ״אני מעוניין בפרטים נוספים בנוגע לשת״פ עם סופר פארם״ – ונחזור אליך בזריזות. 

והנה כל הפרטים הקטנים והגדולים:

הודעה חשובה לחנויות שכבר הצטרפו #

מספר כללים חשובים שבלעדיהם לא יועלו המוצרים שלכם!

  • אם לא תלחצו על Upload לא יקרה כלום, אחרי לחיצה לוקח זמן עד שהסטטוס מתעדכן – לפחות שעה. שימו לב שהעלאה בממשק עדיין לא מעלה את המוצר לאתר שלהם, יש צורך באישור שלהם לכל מוצר.
  • הוספנו סטטוס העלאה של המוצר – אם לא מופיע Published  אחרי 3 ימי עסקים, פנו אלינו להצלחה
  • רקע לבן לתמונה ראשונה הוא חובה, וסופר פארם לא מאשרים מוצרים – רק לבן, תשתמשו בכלי המומלץ (או אחר) להסרת רקעים
  • קטגוריות – אנא בחרו היטב את הקטגוריה הנכונה מרשימת הקטגוריות של סוםר פארם – גם על זה הם פוסלים
  • שם המוצר צריך לתאר את המוצר היטב ובקצרה
  • מתחשבים רק בוריאציה הראשונה של המוצר (כל השאר לא יהיו בתוקף). הקפידו לשים את הוריאציה החשובה (למשל מספר הנעל) – ראשונה

אין לנו שליטה בכל אלו – אם ברצונכם למכןר בסופר פארם – אלה הכללים

מה בהסכם?

  • מבחר ממוצרי החנות שלך במרמלדה מרקט – לבחירתך האישית (ללא הגבלת מספר מוצרים, וניתן לבחירה מחדש בכל עת) – יתפרסמו גם ב"סופר פארם אונליין". איך עושים זאת? בהמשך…
  • בשונה מהמרקט שלנו, ב"סופר פארם אונליין" אין חנויות נפרדות, רק מוצרים. על כן – כל המוצרים שלך יעלו ב"סופר פארם אונליין" תחת שם המותג הכללי "מרמלדה מרקט", ללא ציון חנותך.
  • "סופר פארם אונליין" יקדמו את המוצרים שלך – כמו את כל מוצריהם – ל-8 מיליון קונים בחודש!
  • כל הזמנה שתתקבל עבורך – תגיע אליך כרגיל דרכנו. משלוח והמשך טיפול באחריותך, כפי שאנו נוהגים במרקט כיום.
  • עלות: עמלת מכירה קבועה של 22% כולל מע"מ (+עמלת סליקה כרגיל). אין שינוי בדמי המינוי.
  • שימו לב – חובה לסלוק עם משולם מבית grow. מי שעדיין לא סולק עם משולם – הזדמנות טובה להתחיל (:

למה כדאי לך להצטרף?

  • קהל קונים עצום ייחשף למוצרים שלכם! 8 מיליון, כבר אמרנו??
  • אתם משלמים רק אם אתם מוכרים
  • הממשק אוטומטי! ממשיכים כרגיל לעדכן ולהעלות מוצרים בחנותך במרקט, והמוצרים יתעדכנו ויעלו ל"סופר פארם אונליין" בלי שתצטרכו לעבוד כפול.

איך בוחרים מוצרים?

  • נכנסים לממשק ניהל החנות לטאב סופר פארם תחת ״המוצרים שלי״. הטאב יהיה זמין לכם מיד אחרי שתצטרפו.
  • בוחרים את המוצרים שרוצים שיופיעו ב"סופר פארם אונליין". אפשר לעדכן להוסיף ולהוריד מוצרים מתי שרוצים. בוחרים עלות משלוח ולוחצים שמור.
  • אחרי ששומרים – לוחצים upload.
  • צפו לראות את המוצרים שלכם כעבור כמה ימי עסקים באתר סופר פארם (בהתאם לאילוצי סופר פארם).

הערה חשובה: סופר פארם מאפשרים רק מספר מוגבל של קטגוריות מוצרים, לא ניתן למכור אצלם מוצרים שלא מקטגוריות אלו. לא תוכלו להוסיף מוצר שלא מהקטגוריות הללו בתהליך הוספת מוצרים

רשימת הקטגוריות המאושרות (ורק הן):

  • ריהוט – הכל
  • חפצים – הכל
  • ילדים  – הכל 
  • תכשיטים
  •  

שימו לב – רקע לבן:

  • לכל המוצרים שמופיעים ב"סופר פארם אונליין" חייב להיות רקע לבן. מוצרים ללא רקע לבן לא יאושרו.
  • אין למוצר שרצית לפרסם רקע לבן? ההסבר על איך עושים זאת בלינק הבא.
  • גודל תמונה מינימלי 400X320 פיקסלים, לא יתקבלו תמונות קטנות יותר.

הגדרות לחנות:

  • המחירים שיופיעו ב"סופר פארם אונליין" – זהים לאלו שקבעת במרקט
  • הקניה נעשית דרך PayMe – מסוף של מרמלדה (לא נדרש ממך לעשות דבר)
  • המשלוחים הם במחירים להלן: חינם, 30 ש"ח או 50 ש"ח. כל שאר השיטות לא רלוונטיות לסופר פארם. אם המחירים לא מתאימים לך, לא ניתן למכור את המוצר אצלם.
  • אין איסוף עצמי – שיטת המשלוח היחידה בסופר פארם היא עם שליח עד הבית, אתם קובעים אם לכלול במחיר המוצר (0) או מה העלות (בחירה בין שתי האופציות).

איך מקבלים הזמנות?

  • הזמנה שמגיעה מ"סופר פארם אונליין" נכנסת לממשק שלנו, ומועברת אליך וגם אל הקונה. כך שכולנו נוכל לעקוב אחר ההזמנה.
  • לך נשאר לשלוח את ההזמנה תוך עמידה בקשר עם הקונה, במקרה הצורך
  • הקונה מקבל במקביל את הפרטים שלך ליצירת קשר ולטיפול בבעיות (בדיוק כמו היום)
  • התקשורת עם סופר פארם היא ישירות אליהם. אתם מתקשרים איתם באופן ישיר. טופס פניה לשאלות ובקשות: https://wkf.ms/44cHv0C
    פ
    רטי התקשרות נוספים תקבלו במייל ישירות מסופר פארם אחרי ההצטרפות.

איך שולחים?

  • אחת משלוש השיטות שנבחרו על ידי הקונה
  • לאחר בחירת השיטה – המשלוח כרגיל יוצא ממך – ישירות ללקוח.
  • לתשומת לבך – באתר "סופר פארם אונליין" – לא קיימת אופציה לאיסוף עצמי. רק משלוחים.

איך ומתי מקבלים את התשלום?

  • אנחנו מקבלים בכל 10 בחודש את כל התשלומים שמגיעים לכם ולנו מ"סופר פארם", לגבי החודש הקודם.
  • עד סוף החודש, נעביר לכם, דרך "משולם", את התשלום עבור המכירות שלכם. העמלות של מרמלדה ינוכו דרך חיוב העמלות הרגיל.

יאללה! נשמע סופר! על מה חותמים?!

  • על הסכם עם כל התנאים המסחריים והדרישות התפעוליות
  • כנספח אליו יצורף הסכם-המוכר ב"סופר פארם", עליו אנחנו, מרמלדה מרקט, חתומים בשמכם, ובו אתם מתחייבים back-to-back מולנו.

ומה עכשיו? בואו להציץ בחלון הראווה החדש שלכם, "סופר פארם אונליין"

—–

ואם כבר הצטרפתם – מספר דגשים חשובים להעלאת מוצר בהצלחה לסופר פארם (חלקם כבר נאמרו):

    •  
    • בחירת קטגוריות: בחירת הקטגוריות נעשית רק בממשק שלנו, ואנחנו ממפים אותן אוטומטית לקטגוריות המתאימות בסופר פארם (לדוגמא מוצר במרמלדה תחת "בית/כלי מטבח" יופיע בסופר פארם ב"מטבח"). אין אפשרות לבחור ישירות קטגוריה בסופר פארם, רק במרמלדה מרקט ורק אם קיימת במרמלדה מרקט. מכיוון שיש בסופר פארם אלפי קטגוריות, עלול להיות מצב שאין במרקט קטגוריה שראיתם בסופר פארם.

      הקטגוריות המאושרות הן: 

    • ריהוט – הכל
    • חפצים – הכל
    • ילדים  – הכל 
    • תכשיטים
    • רקע לבן סופר פארם מאשרים רק תמונות עם רקע לבן (דרך אגב – גם גוגל…).  ההסבר על איך עושים זאת בלינק הבא. גודל מינימלי לתמונה 400X400 פיקסלים, איכות התמונה הראשית – הטובה ביותר האפשרית.
    • שמות לא נכונים למוצר השם חייב להיות קשור למוצר, אחרת לא יאושר. בין 5 ל-10 מילים.  "חולצה פרחונית" "מדף לסלון" הם שמות נכונים. אסור לתת פרמטרים מסחריים בשם המוצר (כמו "הכי זול", "משלוח חינם"), וגם לא שם הדגם. כל זה יכול להופיע כמובן בתיאור המוצר.
    • תיאור המוצר כדאי וראוי שתיאור המוצר יהיה מלא ועשיר בנתונים על המוצר. צבע, גודל, מרקם, מידות, סוג וכל מה שמבדיל ומחייד את המוצר ונותן לו יתרון על פני מוצרים אחרים. תיאור המוצר משמש גם הוא כשדה חיפוש ולכן חשוב להשתמש במילות מפתח נכונות. הימנעו ככל הניתן משימוש בשפה אישית, טלפונים או קישורים לאתרים אחרים. שימו לב לשגיאות כתיב (-:
    • שם המוצר: צריך להיות קצר ומכיל אך ורק את הגדרות המוצר. אסור להוסיף נקודה בסוף שם המוצר. כותרות כאלו לדוגמא לא יאושרו לפרסום: 

·         סיכת הזדהות עם החטופים ותמיכה במאבק – סיכות מעוצבות, סיכת חטופים, מלחמת חרבות ברזל, תמיכה במטה החטופים, תכשיטים לאחדות.

·         גלויה מצולמת. שעון ישן. פרינט מקורי. צילומים מקוריים. כריסמס. כרטיס ברכה לחורף. הדפס מקורי. שעון וינטאג'.

 
  • לסופר פארם הזכות לא לאשר מוצרים מכל סיבה שהיא.
  • לא לשכוח ללחוץ על העלאת המוצרים אחרי שמירה.
  • הופעת המוצרים באתר סופר פארם לוקחת זמן, אנא סבלנותכם (מחכים לאישור סופר פארם).
  • אנא נסו לעמוד בכל הדרישות האלו להבטחת העלאה מהירה של מוצריכם. הוספנו סטטוסים של העלאת המוצר בכל מוצר – Rejected, Uploaded, Published. אם העליתם מוצר ולא קיבלתם Published בתוך 3 ימי עסקים, פנו אלינו בצ׳אט.
  • מתחשבים רק בווריאציה הראשונה של המוצר (כל השאר לא יהיו בתוקף). הקפידו לשים את הווריאציה החשובה (למשל מידת הנעל) – ראשונה.

תודה, בהצלחה ושיהיה רק טוב..

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט