Done – שיטת המשלוח המשתלמת שלכם

הכירו את DONE (: חברת השילוח שמעבירה חבילות מנקודת איסוף לנקודת איסוף.

בשלב ראשון – סמנו את אפשרות המשלוח הזאת בממשק הניהול שלכם:

איך מגדירים את DONE כשיטת משלוח?

בממשק הניהול שלכם הכנסו  ל"הגדרת שיטות משלוח", בחרו את אופציית Done, הקלידו את מספר הטלפון שלכם, הגדירו מחיר למשלוח (לפריט בודד ולמספר פריטים), הגדירו לאיזה מוצרים תרצו שהיא תהיה תקפה (כל המוצרים, מוצרים בודדים או מחלקות ספציפיות) וזהו. שימו לב שהמוצרים שלכם עומדים במגבלות הגודל והמשקל כפי שמפורט על ידי Done,.

קיבלתם הזמנה עם DONE? זה מה שקורה עכשיו:

איפשרתם את שיטת המשלוח דרך תאי האחסון ("הלוקרים") של חברת DONE? צודקים!

הקונה בחר.ה לקבל כך את הפריטים שלכם? צודק.ת!

אז מה עושים כעת? או, טוב ששאלתם:

ראשית חפשו במייל את הודעת סיכום ההזמנה ששלחנו לכם. שם תוכלו לראות את מספר ההזמנה, שם הקונה, הפריט/ים שנרכש/ו, באיזה סכום ולוודא שאכן שיטת המשלוח שנבחרה היא שליחה לתאי האחסון של DONE. 

כמה זה עולה לכם?

כשסימנתם את שיטת המשלוח עם תאי האחסון של DONE, נתבקשתם להחליט אם:
1. לגבות מהלקוחות סכום מסוים על השירות
2. לאפשר ללקוחות משלוח ללא עלות ולשלם בעצמכם את דמי המשלוח (ונניח – לגלם אותם במחיר הפריט. לשיקולכם)

בשני המקרים, לא משנה מה בחרתם – תתבקשו לשלם במעמד מסירת הפריטים לתאי האחסון – 20 ש"ח בלבד (בכרטיס אשראי),
מחיר מוזל – הטבה ללקוחות מרמלדה מרקט! (ולא 30 ש"ח, כפי שרשום במסכי מערכת DONE לכלל המשתמשים).

אז איך שולחים את הפריט/ים?

1. ארזו היטב את הפריטים שהוזמנו – אנחנו ממליצים לטפל בהזמנה ביעילות, באהבה וכמה שיותר מהר. אין כמו שירות טוב כדי לייצר לקוחות מרוצים שחוזרים, בייחוד כשמדובר ברכישה באינטרנט, ועוד מאנשים פרטיים. עניין הזמן קריטי, אל תתעכבו עם זה.

2. היכנסו לאתר DONE ומצאו את הלוקר הקרוב ביותר אל כתובת מגוריכם, או את הנקודה הנוחה ביותר עבורכם למסירת הפריטים. הקלידו אזור ועיר בארץ – ומצאו במפה את נקודות המסירה האפשריות. לחיצה על כל נקודה – תראה לכם את כתובת נקודת השילוח:

3. הגיעו כמה שיותר מהר אל נקודת המסירה שבחרתם.

2. בחרו ב-"שליחת חבילות"


3. הקלידו מספר טלפון. אם הנכם לקוח קיים של DONE – הכניסו את סיסמתכם (אמורה להופיע בהודעות סמס קודמות מחברת DONE).
אם הנכם משתמשים חדשים – תקבלו מיד הודעת סמס עם סיסמא זמנית מחברת DONE.
הכניסו את הסיסמא הזמנית:

4. כעת תתבקשו לקבוע סיסמא קבועה לשימושכם העתידי:

5. סיימו את הליך ההזדהות – מלאו ואמתו את כתובת האימייל שלכם (שישמש גם לשליחת סיכום ההזמנה והמשלוח):

6. לאחר שתזדהו במערכת DONE, יופיעו אופציות -"שליחת חבילה חדשה" או שליחת חבילה עם מספר הזמנה ושם קונה מזוהה על-ידי DONE. 
בחרו את שליחת החבילה הנכונה והרלבנטית עם שם הקונה ומס' ההזמנה של DONE המופיעים במייל סיכום ההזמנה ששלחנו לכם.

7. לחצו על הכפתור "לתשלום ולפתיחת התא"
שלמו בכרטיס אשראי 20 ש"ח בלבד (מחיר הטבה מופחת ללקוחות מרמלדה מרקט! במקום 30 ש"ח כפי שרשום במערכת DONE)

8. לאחר התשלום – תופיע הודעת סיכום על המסך שתשלח אליכם גם למייל / לנייד:

9. בחרו כעת את הלוקר המתאים למידות החבילה שלכם (עד 5 ק"ג):

הכניסו את המשלוח פנימה, וסגרו את הדלת היטב.

זהו, ההזמנה שלכם יוצאת לדרך!

כעת תקבלו הודעת סמס מ-DONE המסכמת את ההזמנה (קבלה על התשלום תשלח אליכם במייל/בנייד)
ומבקשת מכם לוודא את הטלפון הנייד של הצד המקבל (אחרת איך הם ידעו לבוא לאסוף?), נא וודאו זאת בעזרת מייל סיכום ההזמנה שנשלח אליכם מאיתנו.

חברת DONE תעדכן אתכם לאורך התהליך על התקדמות סטטוס המשלוח – ותשלח הודעות סמס כאשר:

1. החבילה נאספה מהתא שלכם (ע"י שליחי DONE)

2. הפריטים הגיעו ונטענו בעמדת האיסוף + הודעה להגיע לאסוף נשלחה את הקונים שלכם.

3. כאשר הפריטים יגיעו אל תא האיסוף – יקבלו כאמור הקונים הודעה להגיע לאסוף את ההזמנה כמה שיותר מהר (תוך 3 ימים).

4. ולבסוף – כאשר תא האיסוף ייפתח והפריטים ייאספו – תקבלו הודעת סיכום אחרונה מ-DONE כי המשלוח נאסף ע"י הקונים.

וזהו, אמריקה!

לפרטים נוספים – תוכלו ליצור קשר עם DONE בטלפון *5099 בין השעות 08:00-22:00, או  היכנסו אל אתר DONE.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט