הזמנה מפייפאל שלא מופיעה בעמוד ההזמנות

לעיתים קורה מצב שבו התקבל תשלום עבור מוצר בחשבון ה – PayPal שלך, אך לא התקבלה ההזמנה בממשק הניהול או במייל.

מצב זה מעיד ככל הנראה על הגדרות חסרות בחשבון ה – PayPal שלך.

מה צריך לעשות?

1. התחברו לחשבון ה – PayPal העסקי.

2. אחרי שהתחברתם לחצו כאן למעבר לעמוד ההגדרות של החשבון.

3. בסעיף "הגדרות נוכחיות" כך נראה מצב תקין:

4. בשדה ״מסירת הודעה״ צריך להופיע סטטוס "מופעל". אם לא מופיע הערך "מופעל", יש ללחוץ על "ערוך הגדרות" ולהפעיל.

5. בשדה "כתובת url של הודעה" צריך להופיע קישור למרמלדה מרקט. אם אין קישור למרמלדה, יש לעדכן את הכתובת הבאה: https://market.marmelada.co.il/?dispatch=payment_notification.paypal_ipn

6. אם בשדה "כתובת url של הודעה" יש קישור אחר, שהוא לא קישור למרמלדה מרקט, למשל של חנות ה-Shopify שלכם, אין שום בעיה עם זה, במקרה הזה עליכם רק לוודא ששדה מסירת הודעה מופעל.

7. בנוסף לשינוי הגדרות חשבון הPayPal, יש ליצור קשר עם צוות הצלחה על מנת להוסיף את ההזמנה בעמוד ההזמנות.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט