הגדרת מבצע משלוח חינם ללקוחות

1. כדי להגדיר הטבת משלוח חינם להזמנה עליכם להיכנס ל-"קידום החנות שלי" -> "הוספת קוד קופון / הנחות לקונים".

כעת יוצג המסך הבא:

2. בכרטיסיית כללי עליכם להגדיר את שם המבצע (השם יופיע בצ'ק אאוט), בנוסף תוכלו להוסיף גם תיאור (התיאור לא מופיע ללקוח).

3. על מנת להגביל את המבצע לתאריכים מסוימים לחצו על התיבה ליד "הגבל בין תאריכים" וסמנו את התאריכים הרצויים.

אם ברצונכם לא לאפשר כפל הטבות עליכם לסמן וי בתיבה הרלוונטית אך מומלץ להשאיר אותה לא מסומנת בהנחה מסוג זה.

4. בשלב הבא עליכם להיכנס לכרטיסיית "תנאי מבצע", לחצו על "+ הוסף תנאי" בצד שמאל.

לחצו על התא החדש ובחרו מהרשימה "סה"כ סל הקניות גדול או שווה ל".

5. בחלונית החדשה עליכם להגדיר את הסכום ממנו תרצו לתת משלוח בחינם, אם תגדירו 200 ש"ח אז כל הזמנה שלקוח יעשה בחנות מעל 200 ש"ח תהיה עם משלוח חינם.

6. בשלב זה עוברים לכרטיסייה "קביעת גובה ההנחה", לחצו על "הוסף מבצע" ובחרו "משלוח חינם".

7. עכשיו עליכם לבחור מתוך הרשימה על איזו שיטת משלוח תרצו לתת את ההנחה, אם ברצונכם לעשות את ההנחה על כמה שיטות משלוח עליכם ללחוץ שוב על "הוסף מבצע" ולהוסיף עוד שיטת משלוח.

8. לחצו שמור והקופון מוכן.

שימו לב:

יתכן ואחרי שתלחצו על שמור  יופיע  עמוד שגיאה ״אופס…״ – אין מה לדאוג, הכל נשמר בהצלחה והמבצע פעיל.

טיפ המערכת:

1. מומלץ לבצע רכישה באתר בכדי לוודא שההנחה עובדת באופן תקין.

2. מומלץ להוסיף בתיאור החנות שאתם מציעים הנחה בחינם ברכישה מעל סכום מסוים ובנוסף לציין זאת בתיאור של שיטת המשלוח תחת "הגדרת שיטת משלוח" בצד שמאל למעלה באתר.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט