האם אפשר ליצור קשר לפני ההזמנה?

התשובה היא – כן!

רוצים לברר פרטים נוספים על הפריט שמעניין אתכם, לפני שתרכשו? לשאול לגבי האיסוף והזמינות של המוכרים? אולי סתם להבין לעומק מה רואים בתמונות ואם הג'ינס זקוק לניקוי יבש? אין בעיה!

אנחנו במרמלדה2 מבינים שקניה מאנשים פרטיים יכולה להיות מבלבלת – ולכן יצרנו עבורנו ערוץ צ'אט פנימי, כדי שתוכלו ליצור קשר ולברר כל מידע שיעזור לכם להזמין בראש שקט ולקבל החלטה טובה בטרם הרכישה.

כיצד מתכתבים פה?
ראשית יש להתחבר לאתר. אם טרם התחברתם – אבל מצאתם כבר פריט שתרצו לשוחח עם המוכר/ת לגביו, חפשו בתוך עמוד הפריט – תמצאו מתחת לשם המוכר/ת – את המשפט:

"יש לך שאלה? כתבי/ כתוב לי"

 

לאחר שתתחברו (הנה תזכורת כיצד) ותלחצו על המשפט "כתבי/ כתוב לי" – תיפתח בפניכם תיבת דו שיח בתוך עמוד הפריט. שם תוכלו לכתוב ולשאול כל דבר, ואפילו לצרף תמונה שתעזור להמחיש טוב יותר את השאלה. 

לאחר סיום כתיבת ההודעה, לחצו על שליחה. 

אנחנו נשלח מייל בשמכם שמיידע את המוכרים כי אתם מחכים לתשובה מהם. ולאחר שהם יענו – תקבלו אתם מייל המעדכן כי קיבלתם הודעה חדשה מהמוכרים בחנות.

הכל מוסבר היטב – בכתבה המורחבת שכאן  – על מרכז ההודעות שלכם.

לתשומת ליבכם – זה המקום והדרך היחידה לשלוח הודעות למוכר/ת ולברר פרטים נוספים על הפריט שחשוב לכם לדעת עוד לפני קנייתו. 

פרטי המוכרים (שם מלא, טלפון, כתובת מייל) לא ייחשפו עבורכם עד לאחר סיום הרכישה, ואנו ממליצים גם לכם לא לחשוף את פרטיכם האישיים למוכר לפני השלמת העסקה. זאת בכדי להגן ולהבטיח את פרטיותכם ואת נאותות העסקה על פי תקנון האתר.

בסיום הצ'אט – תוכלו לחזור לעמוד הפריט ולהחליט אם לרכוש את הפריט מיד; או להוסיפו לסל לקניה בהמשך.

ההודעות ששלחתם למוכר.ת – יישמרו עבורכם תמיד ב"איזור האישי", במרכז ההודעות שלכם, אליו ניתן להגיע בקלות בכל רגע, בלחיצה על אייקון של דמות בתפריט הראשי המלווה את הגלישה שלכם באתר:

עוד דרך להרגיש פה הכי בטוח שאפשר! צ'יטוט נעים..

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?