בטחון לקונים ולמוכרים במרמלדה2

כל הרכישות שנעשות באמצעות כפתור הרכישה באתר מרמלדה2 מכוסות תחת תכנית "בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2", המבטיחה קניה מאדם מוכר ומזוהה, כולל – זכאות הקונים לכספם במידה ומתעוררת בעיה עם ההזמנה (והם עומדים בתנאי הזכאות); ובמקביל – מבטיחה מראש את התשלום למוכרים והגנה מפני הכחשות עסקה לא נאותות.

בטחון למוכרות ולמוכרים במרמלדה2:

קיבלתם הזמנה בחנותכם במרמלדה2? מזל טוב!
אל תהססו לשלוח במהירות האפשרית את הפריט שנרכש. אם הכל כשורה – התשלום מובטח לכם מראש!
הכסף (לאחר ניכוי עמלות למינהן) יועבר לחשבון הבנק שהזנתם בעת החיבור לאתר, במועד קבוע בכל חודש בחודשו. 

אם הקונים ינסו להכחיש ולבטל את העסקה, אך אתם תוכיחו שסיפקתם את הפריט שפורסם ונמכר – התשלום יעבור אליכם כמובטח. לאחר 10 ימי עסקים – אם לא התקבלה כל תלונה – אין כל דרך לבטל את העסקה. 

כמו כן – אין אפשרות לקונים להתחרט מסיבות אישיות על הקניה. בתור מוכרים פרטיים (ובניגוד לחנות ובית עסק) – לא חלות עליכם תקנות הצרכן ואין לכם כל חובה להחזיר את כספם של הקונים מסיבות של "חרטה". זה עניין פרטי התלוי בכם ובפתרון הסכסוך שתציעו מרצונכם האישי לקונים. 

בטחון לקונות ולקונים במרמלדה2:

קניתם פריט באתר מרמלדה2 ולא קיבלתם את הפריט שרכשתם תוך זמן סביר?
או
המוכרים לא יצרו עמכם קשר כדי לתאם איסוף עצמי?
או
אם הפריט שקיבלתם שונה משמעותית מהתיאור שבאתר? מבחינת צבע, מידה, וכולי?…
עליכם לעדכן אותנו על כך – עד 10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה, ולאחר בירור ובדיקה – נוכל לבטל את העסקה וכספכם יוחזר אליכם ולא ישולם למוכרים. 

אם לא תקפידו לעדכן אותנו בטווח ימי הבטחון (עד 10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה) – לא נוכל להחזיר את התשלום שלכם. היו עירנים וצרו קשר במהירות עם המוכרים ואיתנו בכל בעיה בנוגע להזמנה.

 

שימו לב

 "תכנית הבטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2" לא מכסה את המקרים הבאים:

  •       רכישות שהתבצעו בלי ללחוץ על כפתור הרכישה באתר מרמלדה2.
  •       עסקאות שנעשו מחוץ לאתר מרמלדה2.
  •       עסקאות שהתבצעו לא ברשת / תשלום במזומן.
  •       פריטים שאינם חומריים כמו כרטיסים או מוצרים דיגיטליים.
  •       פריטים שהגיעו מאוחר מן הצפוי.
  •       בעיות קטנות במוצר.
  •       התחרטות אישית שלכם לאחר הרכישה.
  •       עסקאות שהתבצעו יותר מ-10 יום לפני הגשת התלונה.

כמו כן – תכנית הבטחון אינה תקפה באם נמכרו במקרה פריטים מרשימת המוצרים האסורים למכירה במרמלדה2.

תכנית "בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2" תקפה במקרים הבאים:

אם ביצעת את הרכישה באמצעות תשלום באשראי באתר אולם – 

  •       הפריט שרכשת לא הגיע
  •       הפריט שרכשת שונה משמעותית מהתיאור באתר
  •       רכשת חבילה של כמה פריטים ואחד מהם חסר

 במקרים כאלו – יש לפנות אלינו מיד (ובמקביל גם למוכרים) עד 10 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה.

בכל מקרה – תוכלו תמיד לפנות גם דרך הוואטסאפ שלנו, ונשמח לעזור, לכוון ולחבר אתכם לאן שצריך כדי לפתור כל בעיה! אפשר לנשום 🙂

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?