בטוח שבטוח פה

אנחנו במרמלדה2 ובשיתוף פעולה עם אתר התשלומים והסליקה הנוח והבטוח ביותר -"משולם GROW" הקמנו את
תכנית "בטחון לקונה ולמוכר":

איך זה עובד?
ראשית, כל התשלומים המתבצעים באתר עוברים דרך "משולם GROW" ועל כן מוגנים ומאובטחים היטב. תוכלו לשלם בכל כרטיס אשראי או אפליצקיית תשלומים שתבחרו, אבל הסליקה והעברת התשלומים למוכרים – מאובטחת על ידי "משולם GROW" ועוברת ישירות לחשבון הבנק שהזנתם בשלב ההתחברות כמוכרים באתר. אין יותר בטוח מזה.

שנית, כל עסקה שמתבצעת באתר – מחייבת תשלום מראש (לפני שליחת הפריטים!), במועד ביצוע ההזמנה.
כלומר – הקונים משלמים מיד;
ובמקביל – המוכרים מתבקשים לשלוח את את הפריט הנכון, בזמן הקצר ביותר. אחרת כספם של הקונים יוחזר להם.

אם הכל הולך כשורה – הקונים לא מכחישים עסקה והפריט שאכן פורסם – הגיע לקונה בזמן – התשלום יועבר לחשבון הבנק של המוכרים, בחודש העוקב לביצוע ההזמנה. הכי נקי וקל.
לזה אנחנו קוראים תכנית ה"בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2".

כך אנו מבטיחים כי כספי המוכרים נשמרים ומובטחים היטב, ואז מועברים מאיתנו (בניכוי עמלות למיניהן) ישירות אל חשבון הבנק בצורה מבוקרת.

זה אומר שאם אתם מוכרים
1. אתם מוזמנים לשלוח את הפריט ולהיות בטוחים שהתשלום עבר אלינו מיידית ברגע ביצוע ההזמנה.
2. במידה והפריט הנכון – הגיע ליעדו בזמן הנכון – כספכם (בניכוי עמלות למינהן) יועבר בחודש העוקב לביצוע ההזמנה – ישירות לחשבון הבנק שלכם.
3. בתור מוכרים פרטיים, לא חלה עליכם החובה להחזיר ולזכות את הקונים במקרים של חרטה. עוד בונוס שמגן עליכם, במרמלדה2.
4. פרטיכם האישיים – שם מלא, טלפון וכתובת מייל – לא ייחשפו לקונים, אלא רק לאחר ההזמנה, לצרכי תיאום.

אם אתם קונים
1. התשלום בעד ההזמנה – עובר ישירות אלינו. בחודש העוקב למועד ביצוע ההזמנה – אם הכל התנהל כשורה – אנו נעביר את הכסף למוכרים.
2. אם הפריט לא הגיע בזמן סביר או שאינו תואם את הפריט שפורסם – צרו עמנו קשר ונוכל להחזיר את כספכם (אם העסקה עומדת בתנאי ההחזרה. אין הבטחה להחזר במקרים של "חרטה").
3. ועוד בונוס נחמד? לפני כל רכישה – אתם מוזמנים ליצור קשר דרך מרכז ההודעות שלכם עם המוכרים, לשאול כל שאלה ולברר כל מידע נוסף שיעזור לכם להרגיש הכי בטוחים לגבי ההזמנה שלכם. הכל מוסבר בכתבה שכאן.

בשורה התחתונה – כל הצדדים מכוסים ומוגנים מכל כיוון שתביטו. אתם יכולים לקנות ולרכוש בראש שקט.

מעבר לכך – יש לכם אותנו:
מרמלדה2 הינו אח קטן למרקטפלייס הראשון והוותיק ביותר בישראל לקניות אונליין – "מרמלדה מרקט". זה אומר שבכל בעיה שהיא – אתם מוזמנים תמיד לפנות אלינו דרך הוואטסאפ, אל שירי – הנציגה הדיגיטלית של מרמלדה2 – ולקבל מענה, הסברים, פתרונות ודרכים ליצירת קשר.

בקיצור, תשכחו מ-"אני אשלם אחרי שאמדוד, בסדר?…" או "לא מקבלת ביט, סורי… רק מזומן"
והכירו חווית קניות ומכירה של פריטי יד שנייה ברמת בטיחות והגנה שלא הכרתם. כאן בטוח שבטוח.  

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?