אנשים קונים מאנשים – איך זה עובד?

מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. עכשיו בואו נדבר ביזנס: שואו מי דה מאני!

מי ממצמץ ראשון – לשלוח את הפריט? או לחכות לתשלום מהקונה? 


התשובה היא – במקביל! ככה פשוט.
כיוון שאצלנו במרמלדה2 אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים – אנחנו מחויבים להגן על שני הצדדים, לאבטח כל עסקה ולהבטיח כי אכן יועבר אליכם תשלום מהקונים – אולם – וזה עצם העניין – רק לאחר קבלת הפריט שמכרתם להם.

לכן – ברגע שיתקבל תשלום עבורכם – הכסף ראשית יועבר אלינו למטרות אבטחה וכדי לאפשר לכם להשלים את ההזמנה והעסקה בזמן.

בחודש העוקב לביצוע העסקה, ובתנאי שלא התקבלה בינתיים תלונה מצד הקונה (כי המוצר אינו זהה למה שפורסם) – יועבר התשלום אליכם (בניכוי עמלות למינהן), בתאריך קבוע בכל חודש – ישירות לחשבון הבנק שהזנתם בשלב ה-3 להפיכתכם למוכרים באתר.

לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שהזנתם בשלב זה נכונים ומדויקים (אחרת לא נוכל להעביר אליכם את התשלום המגיע לכם).

מתי עליכם לשלוח את הפריט? 

עליכם לשלוח את הפריט שנרכש מיד עם רכישתו, בהקדם האפשרי!
אם שיטת המשלוח שנבחרה על ידכם ועל ידי הקונה – היא באמצעות תאי האחסון של חברת "DONE" – עליכם לשלוח את הפריט עד 48 שעות מביצוע ההזמנה.
הקונים מצידם – מקבלים אף הם 48 שעות לאיסוף הפריט מתא האחסון שבחרו בעת ביצוע ההזמנה.
אותו הנוהל תקף גם בשיטת איסוף עצמי – אנחנו מאפשרים לכם ולקונים טווח בטחון של 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה – להשלים את המשלוח ולאסוף את הפריט.
אם הפריט לא יגיע לקונה בתוך זמן סביר, או שלא יגיע הפריט הנכון שפורסם – כספם של הקונים יוחזר להם. ואתם לא תקבלו תשלום בעד ההזמנה.

למה הכסף עובר ראשית אלינו – ורק בחודש העוקב ייכנס אליכם לחשבון?

כשמדובר בעסקאות המתבצעות בין אנשים פרטיים, עלינו כגוף המתווך לוודא את נאותות העסקה, ולאפשר לשני הצדדים – המוכרים והקונים – להשלים את הרכישה כראוי.
מצד אחד – עלינו להגן עליכם המוכרים – ולהבטיח כי הכסף של הקונה אכן עבר ומובטח לכם.
מצד שני – עלינו להגן על הקונים – ולוודא שהפריט אכן הגיע אליהם בטרם התשלום עובר אליכם, ובאם לא – להבטיח את כספם חזרה.

לכן, אנחנו מאפשרים לשני הצדדים מרגע הרכישה מספר ימי בטחון, לשלוח ולאסוף את הפריט מתא האחסון או באיסוף עצמי (תלוי בשיטות המשלוח שלכם ובבחירת הקונה); לוודא כי הפריט שהגיע הוא אכן הפריט שפורסם והוזמן וכי אין בינכם לבין הקונה אי הסכמות בדבר הפריט (מסיבות אובייקטיביות, כמו: הפריט ששלחתם שונה במידה או בצבע או במצב, ביחס למה שפירסמתם).

מתי יגיע הכסף אליכם? ומי מזכה את הקונה אם העסקה מבוטלת?

כאמור – אם הכל יתבצע כשורה – הפריט הגיע לקונה בזמן ואין אי הסכמות ביניכם – העסקה תאושר והתשלום (ללא עמלות למיניהן) יועבר אליכם בתאריך קבוע בכל חודש העוקב להשלמת העסקה – ישירות לחשבון הבנק שהזנתם בשלב הפיכתכם למוכרים באתר. לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שמילאתם נכונים!

שימו לב! אם ההזמנה לא תושלם כראוי – ניאלץ לבטל את העסקה והתשלום יחזור חזרה לקונה – מבלי שתקבלו אותו או תצטרכו לזכות.

אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט של מרמלדה2. 

בהצלחה!

לתשומת לבכם – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?