אנשים קונים מאנשים – איך זה עובד?

מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. עכשיו בואו נדבר ביזנס: שואו מי דה מאני!

מי ממצמץ ראשון – לשלוח את הפריט או לחכות לתשלום מהקונה? 


התשובה היא – במקביל! כיוון שאצלנו במרמלדה2 אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים – אנחנו מחויבים להגן על שני הצדדים, לאבטח כל עסקה ולהבטיח כי אכן יועבר אליכם תשלום מהקונים – אולם – וזה עצם העניין – רק לאחר קבלת הפריט שמכרתם להם.

לכן – ברגע שיתקבל תשלום עבורכם – הכסף יושהה ויאובטח אצלנו עד להשלמת ההזמנה והעסקה.

ביום ה-10 לביצוע ההזמנה, אם לא התקבלה תלונה מצד הקונה – העסקה בינכם תאושר, והתשלום יועבר אליכם (ללא עמלות למינהן) בתאריך קבוע בחודש העוקב לביצוע ההזמנה – ישירות לחשבון הבנק שהזנת בשלב ה-3 להפיכתך למוכרים באתר.
לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שהזנתם בשלב זה נכונים ומדויקים (אחרת לא נוכל להעביר אליכם את התשלום המגיע לכם).

מתי עליכם לשלוח את הפריט? 

עליכם לשלוח את הפריט שנרכש מיד עם רכישתו, בהקדם האפשרי!
אם שיטת המשלוח שנבחרה על ידכם ועל ידי הקונה – היא באמצעות תאי האחסון של חברת "דאן" – עליכם לשלוח את הפריט עד 48 שעות מביצוע ההזמנה.
הקונים מצידם – מקבלים אף הם 48 שעות לאיסוף הפריט מתא האחסון שבחרו בעת ביצוע ההזמנה.
אותו הנוהל תקף גם בשיטת איסוף עצמי – אנחנו מאפשרים לכם ולקונים טווח בטחון של 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה – להשלים את המשלוח ולאסוף את הפריט.
אם הפריט יגיע ליעדו בתוך מסגרת 10 ימי הבטחון – העסקה תאושר ואתם תקבלו תשלום ב-10 לחודש הקרוב ביותר.

אולם – אם ביום העסקים ה-5 לביצוע ההזמנה נקבל הודעה מצד הקונה כי הפריט לא הגיע / או הגיע אבל שונה מכפי שפירסמתם, התשלום יושהה עד לבירור מצידנו.
אם עד תום יום העסקים ה-9 לביצוע ההזמנה – לא נקבל אישור כי הפריט התקבל / או תואם לפריט שפירסמתם – העסקה תבוטל והכסף יחזור לקונה.
 

למה אנחנו משהים את העברת התשלום?

כשמדובר בעסקאות המתבצעות בין אנשים פרטיים, עלינו כגוף המתווך לוודא את נאותות העסקה, ולאפשר לשני הצדדים – המוכרים והקונים – להשלים את הרכישה כראוי.
מצד אחד – עלינו להגן עליכם המוכרים – ולהבטיח כי הכסף של הקונה מוקפא אצלנו ויועבר אליכם עם השלמת העסקה.
מצד שני – עלינו להגן על הקונים – ולוודא שהפריט אכן הגיע אליהם בטרם התשלום עובר, או להבטיח את כספם חזרה באם לא.  

לכן, אנחנו מאפשרים לשני הצדדים מרגע הרכישה 4 ימי עסקים – לשלוח ולאסוף את הפריט מתא האחסון או באיסוף עצמי (תלוי בשיטות המשלוח שלכם ובבחירת הקונה);
לוודא כי הפריט שהגיע הוא אכן הפריט שפורסם והוזמן וכי אין בינכם לבין הקונה אי הסכמות בדבר הפריט (מסיבות אובייקטיביות, כמו: הפריט ששלחתם שונה במידה או בצבע או במצב, ביחס למה שפירסמתם). 

מתי יגיע הכסף אליכם? ומי מזכה את הקונה אם העסקה מבוטלת?

כאמור – אם הכל יתבצע כשורה – הפריט הגיע לקונה בזמן ואין אי הסכמות ביניכם – העסקה תאושר והתשלום (ללא עמלות למיניהן) יועבר אליכם בכל 10 לחודש העוקב להשלמת העסקה – ישירות לחשבון הבנק שהזנתם בשלב הפיכתכם למוכרים באתר. לכן חשוב מאוד לוודא כי כל הפרטים שמילאתם נכונים.

שימו לב! החל מיום העסקים ה-5 לביצוע ההזמנה – רשאים הקונים לעדכן אותנו בדבר אי סדרים בביצוע ההזמנה.
או אז – התשלום יוקפא. אם עד תום 9 ימי עסקים מביצוע ההזמנה – ההזמנה לא תושלם כראוי – ניאלץ לבטל את העסקה והתשלום המוקפא אצלנו – יחזור חזרה לקונה – מבלי שתצטרכו אתם להחזירו. 

אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט של מרמלדה2. 

בהצלחה! 

 

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט