איך תדעו כשפריט שלכם נמכר?

זוכרים את שלב ההתחברות שלכם אל אתר מרמלדה2? יופי!

אל כתובת האימייל עימה התחברתם אלינו – יישלח אליכם בכל קניה מחדש, מייל כיפי ומשמח, עם הכותרת המרימה:

מזל טוב! מכרת פריט במרמלדה2

ובו פירוט כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לטפל בהזמנה בהקדם האפשרי:

 

ראשית תוכלו לראות את מספר ההזמנה שלכם

ואז את פרטי הקונה: שם, כתובת האימייל, מספר הטלפון, מהם הפריטים שנרכשו, ובאיזה סכום.

ולא פחות חשוב – מהי שיטת המשלוח שנבחרה. 

זהו, מרגע שתקבלו את מייל סיכום ההזמנה – הנכם מתבקשים מיד לארוז את הפריטים הנכונים ולשלוח אותם לפי השיטה שבחרו הקונים. בין אם מדובר באיסוף עצמי, ובין אם במשלוח לתאי האחסון של DONE, ההמלצה שלנו היא לטפל מיד בהזמנה, כדי לבסס את מעמדכם כמוכרים מעולים, מהסוג שאליהם הלקוחות יאהבו לחזור.

איסוף עצמי: צרו קשר עם הלקוחות בעזרת פרטי הלקוח המפורטים במייל מאיתנו – טלפון או אימייל. תאמו מיד מתי ומהיכן יאספו את הפריטים. עדכנו אותם כי הם מוזמנים לתאם איסוף מהכתובת שציינתם, או נקודה אחרת המקובלת עליכם.

DONE: צרו קשר עם הלקוחות בעזרת פרטי הלקוח המפורטים במייל מאיתנו – טלפון או אימייל – ועדכנו כי אתם בדרך למסירת הפריטים בתאי האחסון של DONE – לפי בחירתם.
הגיעו בהקדם האפשרי אל עמדות השילוח ותאי האחסון של חברת DONE ופעלו לפי ההוראות. כל המידע אודות שליחת פריטים בתאי האיחסון של
DONE – בכתבה שכאן.
שימו לב – במעמד מסירה הפריטים – תידרשו אתם לשלם 20 ש"ח בכרטיס אשראי (מחיר מופחת למרמלדה2!). בפועל? דמי המשלוח יכולים להיות מגולמים במחיר הפריט או על חשבון הקונים. הכל מוסבר במאמר שכאן.

וזהו. הפריט עושה את דרכו אל הלקוחות, ואתם תקבלו תשלום ישירות לחשבון הבנק שלכם (בניכוי עמלות למיניהן), בחודש העוקב למועש ההזמנה. שימו לב – מעבר לביסוס מעמדכם כמוכרים אמינים המעודדים קניה חוזרת אצלכם בחנות – על הפריט להגיע בתוך 4 ימי עסקים לקונים, מרגע ביצוע ההזמנה.
לאחריהם – תתאפשר לקונים האופציה לבטל את העסקה וכספם יוחזר אליהם. על כן – מומלץ לשלוח וליצור קשר עם הקונים מיד עם ביצוע ההזמנה.

עוד פרטים לגבי מועד קבלת התשלום המגיע לכם – עברו לכתבה בנושא זה בדיוק במרכז הידע.

כל ההסברים לגבי שילוח הפריט עם חברת תאי האחסון של DONE – מחכים כאן.

שיחקתם אותה, בסט סלרז שכמותכם.

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?