איך משלמים כאן?

הוספתם פריט לסל? תתחדשו!

מוכנים לשלם? הנה כל מה שצריך לדעת על תהליך הצ'ק אאוט שלנו, צ'א-איט-אאוט:

לחצו על אייקון עגלת הקניות המלווה את תחתית המסך בגלישה בנייד, או בראש המסך – בגלישה במחשב –
ואז על כפתור "תשלום מאובטח":

ניתן להגיע אל עגלת הקניות גם מתוך החלונית "שקופצת" לאחר כל הוספה של פריט, פשוט בלחיצה על כפתור "לתשלום":

לתשומת ליבכם – כיוון שהפריטים באתר, מגיעים ממוכרים שונים ברחבי הארץ – ואינם נמצאים במשרדינו – ייתכן כי עגלת הקניות שלכם תחולק לכמה חלקים. כלומר, אם בחרתם מספר פריטים מחנויות / מוכרים שונים – תצטרכו לשלם בנפרד עבור כל פריט שבחרתם:

לחצו על "המשך לקופהעבור כל פריט בנפרד – ועברו לעמוד הצ'ק אאוט:

ראשית מלאו את הפרטים האישיים שלכם.
אם אתם מחוברים לאתר – ולא קונים כאורחים – חלק מהשדות כבר יהיו מלאים אוטומטית:

 

שנית – אם המוכר/ים אפשר/ו מספר שיטות משלוח – בחרו את המועדפת עליכם עבור כל פריט:

בבחירה באיסוף עצמי – יהיה עליכם ועל המוכרים ליצור קשר לאחר התשלום – בעזרת הפרטים האישיים שיישלחו אליכם ואליהם רק לאחר ביצוע ההזמנה.

בבחירה במשלוח לתיבת DONE – תפתח בפניכם מפה ומספר שדות למלא כדי לאתר את תא האחסון / הלוקר הקרוב ביותר אליכם. בחירתכם תישלח במייל למוכר/ים, והם ידעו לאן לכוון את הפריטים במעמד המשלוח ומסירת הפריטים ללוקרים של DONE.

עוד על שיטות המשלוח והתשלום – בכתבה שכאן.

כעת – יש לכם מה להגיד למוכר/ת? זה המקום לכתוב הערה לפני שהמשלוח יוצא לדרך:

 

ועכשיו – עברו אל בחירת אמצעי תשלום:

אנחנו במרמלדה2 – עובדים בשיתוף פעולה מלא עם חברת התשלומים הבטוחה והנוחה ביותר, "משולם GROW", המאפשרת לשלם עם חברות כרטיסי האשראי המובילות, וגם דרך אפליקציית BIT, או GooglePay, וApplePay (למשלמים דרך מכשירי אפל בדפדפן 'ספארי'). תודו שזה שת"פ בסטייל…

לחצו על אחת האפשרויות המועדפת עליכם – ומיד ייפתח בפניכם חלון מטעם הסולק שבחרתם, להשלמת תהליך התשלום:

עם סיום הליך התשלום – תקבלו הודעת סמס מחברת "משולם GROW" למספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה:

ואז תועברו חזרה אל מרמלדה2 והקניה שלכם תושלם!

חפשו מיד בתיבת המייל (לפי הכתובת שמילאתם בתהליך הקנייה), מייל מאיתנו עם הכותרת המשמחת:

מזל טוב! קנית במרמלדה2 – איזה כיף לך

בפנים תמצאו את כל פרטי הזיהוי והדרכים ליצירת קשר עם המוכרים:

שימו לב, וכפי שיהיה רשום במייל סיכום ההזמנה שתקבלו – אם התעוררה בעיה כלשהיא עם ההזמנה (המוצר לא הגיע, לא נוצר קשר עם המוכר או שהמוצר שנשלח אליכם שונה מכפי שפורסם) הנכם רשאים ליצור עמנו קשר ואנו נוכל לבטל בשמכם את העסקה. ראו עוד פרטים על כך בכתבה שכאן, על תכנית "בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2". בכל שאלה – תוכלו תמיד גם לפנות אל הצ'אט של מרמלדה2.

תתחדשו , יפים ונכונים שאתם..

לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.

לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?