איך לשלוח את הפריטים שלכם עם חברת DONE

קיבלתם הזמנה חדשה? איזה כיף! קאצ'ינג….

איפשרתם את שיטת המשלוח דרך תאי האחסון ("הלוקרים") של חברת DONE? אנשים חכמים אתם!

הקונה בחר.ה לקבל כך את הפריטים שלכם? צודק.ת! 

אז מה עושים כעת? או, טוב ששאלתם:

א. חפשו במייל את הודעת סיכום ההזמנה ששלחנו לכם.
שם תוכלו לראות את שם הקונה, הפריט/ים שנרכש/ו, באיזה סכום ולוודא שאכן שיטת המשלוח שנבחרה היא שליחה לתאי האחסון של DONE.
ב. חפשו את מספר ההזמנה של DONE, אותו תצטרכו לזהות בהמשך בעמדת השילוח.

 

ג. כעת – כמה זה עולה לכם?

שימו לב – כשנרשמתם כמוכרים לאתר, נתבקשתם לבחור שיטות משלוח.
כשסימנתם את שיטת המשלוח עם תאי האחסון של DONE, נתבקשתם להחליט אם:
1. לגבות מהלקוחות 20 ש"ח נוספים על השירות
2. לספוג את דמי המשלוח עליכם (ונניח – לגלם אותם במחיר הפריט) 

אולם בשני המקרים, לא משנה מה בחרתם – הצד השולח (אתם!)
תתבקשו לשלם במעמד מסירת הפריטים לתאי האחסון – 20 ש"ח בלבד (בכרטיס אשראי),
מחיר מוזל – הטבה ללקוחות מרמלדה2! (ולא 30 ש"ח, כפי שרשום במסכי מערכת DONE לכלל האוכלוסיה).

כך שלמעשה – 

או שדמי המשלוח אכן על חשבונכם,
או שהלקוח שילם עבור המשלוח הזה במעמד ההזמנה
ואתם כעת תשלמו בשמו 20 ש"ח – ישירות ל-DONE. 

תלוי בבחירה שלכם בעת ההרשמה כמוכרים באתר

ד. הכי חשוב – אז איך שולחים את הפריט/ים?

  1. ארזו היטב את הפריטים שהוזמנו – אנחנו ממליצים לטפל בהזמנה ביעילות, באהבה וכמה שיותר מהר. אין כמו שירות טוב כדי לייצר לקוחות מרוצים שחוזרים, ביייחוד כשמדובר ברכישה באינטרנט, ועוד מאנשים פרטיים.. עניין הזמן קריטי, אל תתעכבו עם זה…. 
  2. היכנסו לאתר DONE ומצאו את הלוקר הקרוב ביותר אל כתובת מגוריכם, או את הנקודה הנוחה ביותר עבורכם למסירת הפריטים (נניח, זו שגם ככה בדרך שלכם לעבודה… מה שתרצו). פשוט הקלידו אזור ועיר בארץ – ומצאו במפה את נקודות המסירה האפשריות. לחיצה על כל נקודה – תראה לכם את כתובת נקודת השילוח:

3. הגיעו כמה שיותר מהר אל נקודת המסירה שבחרתם.

4. בחרו ב-"שליחת חבילות"

5. הקלידו מספר טלפון. אם הנכם לקוח קיים של DONE – הכניסו את סיסמתכם (אמורה להופיע בהודעות סמס קודמות מחברת DONE).
אם הנכם משתמשים חדשים – תקבלו מיד הודעת סמס עם סיסמא זמנית מחברת DONE.
הכניסו את הסיסמא הזמנית:

6 כעת תתבקשו לקבוע סיסמא קבועה לשימושכם העתידי:

7. סיימו את הליך ההזדהות – מלאו ואמתו את כתובת האימייל שלכם (שישמש גם לשליחת סיכום ההזמנה והמשלוח):

8. לאחר שתזדהו במערכת DONE, יופיעו אופציות -"שליחת חבילה חדשה" או שליחת חבילה עם מספר הזמנה ושם קונה מזוהה על-ידי DONE.
בחרו את שליחת החבילה הנכונה והרלבנטית – עם שם הקונה ומס' ההזמנה של DONE המופיעים במייל סיכום ההזמנה ששלחנו לכם, (זוכרים? הציצו במייל ששלחנו לכם אם לא, כדי שלא תשלחו בטעות את הפריטים הלא נכונים אל הנמען הלא נכון):

9. לחצו על הכפתור "לתשלום ולפתיחת התא"
שלמו בכרטיס אשראי 20 ש"ח בלבד (מחיר הטבה מופחת ללקוחות מרמלדה2! במקום 30 ש"ח כפי שרשום במערכת DONE)

 

10. לאחר התשלום – תופיע הודעת סיכום על המסך שתשלח אליכם גם למייל / לנייד:

11. בחרו כעת את הלוקר המתאים למידות החבילה שלכם (עד 5 ק"ג):

הכניסו את המשלוח פנימה, וסגרו את הדלת היטב. 

את בעזרת מייל סיכום ההזמנה שנשלח אליכם מאיתנו.

חברת DONE תעדכנכם לאורך התהליך על התקדמות סטטוס המשלוח – ותשלח הודעות סמס כאשר:

  1. החבילה נאספה מהתא שלכם (ע"י שליחי DONE)
  2. הפריטים הגיעו ונטענו בעמדת האיסוף + הודעה להגיע לאסוף נשלחה את הקונים שלכם. 
  3. כאשר הפריטים יגיעו אל תא האיסוף – יקבלו כאמור הקונים הודעה להגיע לאסוף את ההזמנה כמה שיותר מהר (תוך 3 ימים). 
  4. ולבסוף – כאשר תא האיסוף ייפתח והפריטים ייאספו – תקבלו הודעת סיכום אחרונה מ-DONE כי המשלוח נאסף ע"י הקונים.

    וזהו, אמריקה!

לפרטים נוספים – תוכלו ליצור קשר עם DONE בטלפון *5099 בין השעות 08:00-22:00, או  היכנסו אל אתר DONE.

 ובכל מקרה – מדובר בשיטה המאובטחת, המהירה והטובה ביותר לשליחת פריטים לאנשים פרטיים.
תשכחו מהודעות כמו "באיזה יום אתם בבית"? או "השארתי לך על הידית, לא ראית?" או "אני בחו"ל, אפשר לקבוע שבוע הבא?…". 

בינינו? עם DONE זה הכי דאן דיל…

 

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט