איך לקדם מוצרים בגוגל

מרמלדה מקדמת מוצרים מהמרקט בקמפיין ממומן בגוגל שופינג (Google Shopping) ובפלטפורמת פייסבוק באמצעות חברה מקצועית מובילה בתחום. ניתן לקבל מהם יעוץ מותאם אישית ישירות בתשלום, לפרטים אנא כתבו לעופר זוסמן [email protected].

זה עופר: 

מאמר זה מרכז את הפרקטיקות הנכונות אם ברצונכם לשפר את סיכויי הקניה בחנותכם. נקראות לרב SEO. אנו ממליצים לחנויות במרקט לממש פרקטיקות אלו ככל יכולתן. זו עבודה חשובה ולא פשוטה, אבל קריטית להצלחתכם.

נושאים עיקריים

1. שם המוצר

2. תיאור המוצר

3. תמונות

4. פידבקים

5. תגיות

אם תעשו כל זאת – יגדלו הסיכויים שגוגל יפנה אליכם קונים

שם המוצר

מדויק ומתאר את מהות המוצר, ללא אימוגי, טלפונים ושאר קשקושים. רצוי בעברית.

לשם המוצר חשיבות רבה, אנחנו ממליצים להוסיף כמה ביטויים או מילות מפתח לשם המוצר כדי שללקוחות שמחפשים את המוצר יהיה יותר קל להגיע אליו. מומלץ לא להשאיר את שם המוצר עם 2 מילים בלבד או עם מילים שלא רלוונטיות לחיפוש המוצר כמו שם הדגם. דוגמה לשם המוצר: "שעון קיר | שעון למשרד | אביזרים לבית". בשם המוצר הזה מופיעות מילים שמאוד סביר שלקוח יכתוב כשהוא מחפש מוצר מהסוג הזה, אנחנו ממליצים להוסיף את קווי ההפרדה בשביל הנראות.

תיאור המוצר

שוב, רצוי קצר ככל האפשר ומדויק. הוספת אינפורמציה חיונית על מהות המוצר, ייחודו, איכותו – למה כדאי לקנות אותו. אינפורמציה + שיווק

הוסיפו תיאור למוצר כמו מידות, צבע וכל טקסט נוסף שיש לכם.

דוגמא 1:

4 מנורות קיר רטרו צבעוניות, עשויות פלסטיק.
יש להן בית נורה קרמי סטנדרטי (E27). מומלץ להשתמש בנורות לד.
המחיר הוא ליחידה, יש לבחור צבע

.דוגמא 2:

בית מיניאטורי מקרמיקה, מעוצב בעבודת יד עם הכיתוב Israel in my heart 

ניתן לצבוע את הגג בכל צבע שתבחרו.
הבית הקטן, הוא מתנה מושלמת לכל מי שאוהב את ישראל או רוצה להראות תמיכה לארץ.

גובה הבית כ- 5-7 ס"מ
בעת הזמנת המוצר ציינו את צבע הגג המועדף (במידה ולא יצויין צבע, הגג יצבע בכחול כמו בדוגמא).

פריט זה הינו לבית אחד, 
הזמנת מוצר בהתאמה אישית תתבצע עד 14 ימים לפני משלוח.

תמונות

רב האנשים קונים לפי התמונות שהם רואים. לא לוותר על צילום מקצועי שמראה את המוצר במיטבו. אף פעם לא תמונה אחת, לפחות שתיים, רצוי 4 או 5.

חשוב לדעת:

  • מומלץ להשתמש בכל 5 התמונות כדי להציג פרטים שונים במוצר וזוויות צילום שונות.
  • השתמשו בתמונות איכותיות מסוג PNG, JPG או GIF.
  • הפרופורציות המומלצות למימדי התמונה הן ביחס של 4:3, לדוגמא – רוחב של 750 פיקסלים וגובה 500 פיקסלים.
  • הקפידו למקם את המוצר במרכז התמונה כלל שניתן והשאירו מרווח סביר בין המוצר לשולי התמונה.

קיימת מגבלת משקל של 5MB לתמונה.

  • אנחנו רוצים להפנות את תשומת לבכם לנושא הרקע הלבן בתמונות המוצרים. יש המלצה חד משמעית להציג את המוצרים על רקע לבן. אנחנו ממליצים לכם להפוך את התמונה הראשונה (זו שמוצגת) של המוצר לתמונה עם רקע לבן. אנחנו מפנים אתכם לכלי נח שיעשה את זה למענכם:  הכירו את Toolz.

והנה סרטון הדרכה קצר שהכנו עבורכם >>

פידבקים

אנשים רוצים לוודא שהם קונים מוצר טוב ממוכר הגון ומוכר. הקפידו לקבל פידבקים מלקוחות שקנו אצלכם.

במרמלדה קיים מנגנון במסגרתו שבועיים אחרי כל רכישה נשלח מייל אוטומטי ללקוח המזכיר לו להשאיר פידבק על המוצר, חווית הרכישה וכו׳.

אם לא מתקבל פידבק נשלחת ללקוח עוד תזכורת כעבור שבועיים.

אבל – זאת אחריות שלכם לעשות לכך פולואו אפ ולוודא שהפידבקים הושארו, להציק בנימוס אם יש צורך בכך.

דירוג המוצרים שלכם מופיע גם בתצוגה שלהם בגוגל שופינג!

ייבוא פידבקים מעמוד הפייסבוק של החנות

במידה ואתם מתפעלים חשבון פייסבוק לחנותכם, ביכולתכם לייבא ממנו לעמוד החנות שלכם במרקט פידבקים שלקוחות השאירו.

ריבוי פידבקים בחנותכם מחזק את תחושת הביטחון של הקונים ומעודד אותם לקנות יותר.

איך עושים זאת?

1.היכנסו לתפריט ׳קידום החנות שלי׳ בממשק ניהול החנות.

2. חפשו את כרטיסיית ׳יבוא פידבקים מעמוד הפייסבוק שלי׳.

3. לחצו על כפתור ׳התחל יבוא׳.

4. כעת יפתח חלון של ממשק פייסבוק בוא תתבקשו להזדהות ולאשר למערכת מרמלדה גישה לחשבונכם.

5.אשרו את הגישה.

זהו! כעת הפידבקים מהפייסבוק יצטרפו לפידבקים של לקוחות המרקט בעמוד חנותכם

 

תגיות 

תייגו את המוצרים שלכם, כל המרבה, הרי זה משובח. איך מתייגים נכון – ראו פה

 

 

    

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט