איך לקבל משלוחים עם חברת DONE

רכשתם פריט באתר ובחרתם באופציית השילוח עם חברת DONE? צודקים! הכי נוח, בטוח ומהיר. 

מהי חברת DONE?

DONE היא חברת שילוח המציעה תאי אחסון בפרישה ארצית, דרכם ניתן להעביר משלוחים ופריטים בין אנשים פרטיים. השליחים של חברת DONE מקבלים הודעה על הכנסת פריט לתא אחסון אחד – ודואגים להעבירו לתא אחסון בנקודה אחרת, לפי בחירתם הלקוחות.
שירות זה עולה 20 ש"ח בלבד – הטבה ללקוחות מרמלדה2! (מחיר מופחת, במקום 30 ש"ח לציבור הרחב).

כל פריט באתר מרמלדה2 ניתן לאיסוף עצמי או למשלוח עם חברת "דאן" (או גם וגם).

במידה והפריט שבחרתם אכן מוצע לשילוח עם DONE ואתם בוחרים באופציה זו –
יתכן כי יתווספו לדמי הפריט – 20 ש"ח, אותם תראו בסיכום ההזמנה בשורה נפרדת: 

 

עם סיום הרכישה – תקבלו אתם והמוכר.ת מייל עם סיכום ההזמנה.
במייל תוכלו לראות את מספר ההזמנה, שם המוכר, הפריט/ים שרכשתם ובאיזה סכום. ובעיקר – כתובת תא האחסון שבחרתם:

 

 

מיד לאחר שיופקד המשלוח שלכם בתא האחסון ממנו תצא השליחות:

  1. אתם תקבלו הודעת סמס מ-DONE, המעדכנת כי הפריטים בדרך אליכם.
  2. כעבור מס' ימים – תקבלו הודעה כי הפריטים שלכם הגיעו אל תא האחסון שבחרתם, כולל סיסמא לפתיחת הלוקר. חשוב מאוד!
  3. הגיעו בהקדם האפשרי אל תא האחסון (DONE מאפשרת עד 3 ימים בלבד לאיסוף החבילות, מרגע הגעתן אל הלוקר שלכם).
  4. בחרו במסך הראשי ב"קבלת חבילות"

 

  1. כעת תתבקשו להקליד את הסיסמא שקיבלת בהודעת סמס מ-DONE

 

 

6. כעת תוכלו לראות את מס' ההזמנה ותיעוד כי דמי המשלוח כבר שולמו.
על המסך יסומן עבורכם מספר הלוקר הנכון עם הפריטים שלכם.
לחצו על המסך לפתיחת התא:

 

  1. דלת הלוקר הנכונה תפתח:

  1. אספו את הפריטים וסגרו היטב את דלת הלוקר:

 

וזהו – תתחדשו!

לפרטים נוספים – תוכלו ליצור קשר עם DONE בטלפון *5099 בין השעות 08:00-22:00, או  היכנסו אל אתר DONE.

ובכל מקרה – מדובר בשיטה המאובטחת, המהירה והטובה ביותר לקבלת פריטים מאנשים פרטיים.
תשכחו מהודעות כמו "באיזה יום אתם בבית"? או "השארתי לך על הידית, לא ראית?" או "אני בחו"ל, אפשר לקבוע שבוע הבא?…". 

בינינו? עם DONE זה הכי דאן דיל…

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?

עדיין צריכים עזרה? לחצו כאן למעבר לצאט