איך להעלות פריט למכירה?

*שימו לב! לפני שנתחיל, כדאי שתדעו:
כדי למכור ב"מרמלדה2" תהיו חייבים להתחבר לאתר ו-להזין את פרטי חשבון הבנק שלכם (בשלב הקמת פרופיל מוכר/ת).

אל חשבון הבנק שתזינו – נעביר את התשלום המגיע לכם בעבור כל העסקאות שיבוצעו בחנותכם באתר (ללא עמלות למיניהן). לכן חשוב לוודא שהזנתם את פרטי חשבון הבנק שלכם כהלכה.
שלא תגידו שלא אמרנו מראש…

אז בואו נתחיל:

1. בתור צעד ראשון – התחברו לאתר כמוכרים (ניתן להתחבר בכתובת שונה כקונים, וכתובת מייל נפרדת כמוכרים):

פשוט לחצו על סימן אייקון "הדמות"
שבסרגל המלווה אתכם לאורך הגלישה באתר בנייד:

 

או למעלה בתפריט הראשי – בגלישה דרך המחשב:

כעת תעברו לשלב ההתחברות הראשונית

2. בשלב השני – עליכם להזדהות כמוכרים באתר, ולהקים פרופיל מוכר/ת, כולל הזנת חשבון הבנק אליו נעביר את התשלום המגיע לכם (בחודש העוקב למועד ההזמנה).

3. התחברתם לאתר? אתם מזוהים כבר כמוכרים? מעולה! כעת לחצו על סימן הפלוס האדום "הוסף מוצר"
בתפריט התחתון המלווה את הגלישה בנייד:

או בתפריט הראשי בראש העמוד בגלישה באתר דרך המחשב:

כעת תוכלו לפרסם פריט חדש תוך שני שלבים בלבד (אם תצטרכו – תוכלו לחזור אחורה לשלב הקודם, בכל רגע).

שלב ראשון – תמונות, מחיר ותיאור הפריט:

במרכז המסך מופיע כעת אייקון העלאת תמונה (עם פלוס לצידו).

לחצו עליו ובחרו תמונה מגלריית התמונות שלכם בטלפון, במחשב, או צלמו את המוצר כעת והעלו לאתר בקלות.
מיד תועברו לאופציית עריכת התמונה:
ניתן

 

העליתם תמונה?
כעת תוכלו בעזרת כלי העריכה למקם את התמונה, לסובב, לחתוך, להוסיף פילטרים, לעדן את גבולות התמונות, ולהתרכז בפריט, באופן הכי מדויק ומחמיא. ניתן (ואף מומלץ) להעלות עד 5 תמונות לפריט אחד. טיפים חשובים לצילום, שיעזרו לכם למכור ולקדם את המוצר – מחכים לכם בלחיצה על לינק שמתחת לתמונות (וגם מכאן).

בשלב הבא – מתחת להעלאת התמונות – מחכים 3 שדות למילוי חופשי שלכם, שלושת הראשונים הינם חובה למילוי (בלי למלא אותם לא תוכלו להתקדם לשלב הבא), השלב ה-4 אינו חובה אולם מומלץ מאוד, ותורם למציאת הפריט שלכם בחיפושי הגולשים:

א. שם המוצר – העניקו כותרת קצרה ומושכת למוצר – עד 80 תווים בלבד. לדוגמא "סווטשירט אדידס וינטג'".

ב. מחיר – קבעו מחיר ב-ש"ח. שימו לב! כדי למשוך קונים ולגרום לפריט להימכר בקלות – קבעו מחיר הוגן, מופחת מזה ששילמתם. אפילו אם מדובר בפריט שמעולם לא עשיתם בו שימוש. עולם היד-השנייה נסמך על ההבנה כי ברגע שקניתם פריט ואתם מעוניינים למכור אותו הלאה, מכל סיבה שהיא, ערכו יורד (אם המחיר יהיה קרוב למחיר המקורי ששילמתם – הקהל יעדיף לקנות חדש). עקרון הפחתת המחיר, הוא מה שהופך את העסקה מולכם לכדאית ואטרקטיבית. זכרו, המטרה שלכם היא למכור. וכמה שיותר מהר – יותר כיף! הרווח כולו שלכם.
ג. קטגוריה – שייכו את הפריט לקטגוריה המתאימה לו מבין 5 הקטגוריות הראשיות (בגדים, נעליים, תיקים וארנקים, תכשיטים ואקססוריז, בית), ובתוך כל אחת – עוד שלל תת-קטגוריות לבחירתכם. למשל –
"בגדים >> חולצות";
או "נעליים >> סניקרס";
"בית >> ספרים".. ועוד..

 

ד.  תיאור המוצר – אינו חובה למילוי – אבל מומלץ מאוד, זה בדיוק הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל והאפקט.
תארו את המוצר ב-עד 200 תווים, ותרמו למציאת הפריט שלכם בעת חיפושי הגולשים.
זה המקום לפרט מהיכן הפריט, מה מצבו, האם יש בו פגמים שחשוב לדעת לפני הקניה, וכל תיאור שיעזור לקונה שלכם להחליט האם המוצר מתאים עבורו.

סיימתם? לחצו על חץ "המשך" המורה שמאלה לשלב הבא:

(או לכתבה הבאה כאן במרכז הידע...)

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?