על מנת לשפר את השירות בחנותכם – לפניכם מספר פעולות פשוטות שמומלץ לבצע מיד אחרי שמכרתם מוצר:
* שלחו מייל תודה אישי ללקוח/ה ברגע שנכנסת הזמנה (בנוסף למייל האוטומטי שנשלח מטעם מרמרלדה מרקט) והוסיפו עדכון לגבי מצב המשלוח (ההזמנה בטיפול, תשלח בהקדם וכו').
*השתדלו לצרף לחבילה פתק אישי או שי קטן – תמיד מחמם את הלב.
*צרפו למייל קוד קופון שיהיה תקף ברכישה הבאה שלהם בחנות.
* כששלחתם את החבילה – שלחו מייל עדכון נוסף – "החבילה שלכם בדרך אליכם!"
בהצלחה!