מרמלדה מקדמת מוצרים מהמרקט בקמפיין ממומן בגוגל שופינג (Google Shopping) ובפלטפורמת פייסבוק באמצעות חברה מקצועית מובילה בתחום.
התוצאות מדברות בעד עצמן – מוצרים שלכם נמכרים במאות אלפי שקלים.
אנו ממליצים לחנויות במרקט להצטרף ולהגדיל את המכירות ללא סיכון על ידי שימוש בכלי השיווק הטוב שברשת.
איך עושים זאת?
1. לחצו על תפריט ׳קידום החנות שלי׳
2. בחרו באפשרות ׳קידום בגוגל ובפייסבוק׳
3. לחצו על ׳מידע נוסף׳
4. קראו את תנאי ההשתתפות (או המשיכו לקרוא מטה במאמר זה)
5. לחצו על ׳הצטרפות׳
וזהו, המוצרים יתווספו לקמפיין כבר ביום שלמחרת
שימו לב:
לגוגל ולפייסבוק תנאים נוקשים לגבי המוצרים שיכולים להופיע בקמפיין. להלן רשימת האזהרות החמורות והתנאים שגוגל ופייסבוק דורשות לעמוד בהם:
- מוצרים שקשורים לעישון, אלכוהול, עירום
- מוצרים ללא מלאי
- מוצרים ללא מחיר
- מוצרים ללא שיטת משלוח
- מוצרים דיגיטלים
כל מוצר שלא עומד בתנאים אלו, יוסר באופן אוטומטי מהקמפיין.
התנאים המסחריים:
חברת מרמלדה מרקט מממנת ומתחזקת את הקמפיינים ולוקחת את הסיכון על עצמה. כל מוצר שירכש דרך הקמפיין יגבו עבור הרכישה 15% עמלה נוספים מבעל החנות (כולל דמי משלוח).
בשורה התחתונה – הצטרפתם? נהדר! נכנסתם למאגר ממנו נבחרים המוצרים שיופיעו בקמפיין (עוד לא שילמתם כלום).
עם זאת – לצערנו, גם אם הצטרפתם, לא נוכל להבטיח שהמוצרים שלכם אכן יימכרו בקמפיין.
וכמובן, הכי חשוב: לא מכרתם, לא שילמתם.
אבל מה זה בכלל קמפיין גוגל שופינג:
עד לא מזמן – היה ניתן לפרסם בגוגל באמצעות מודעות טקסט (ללא תמונות) בלבד.
בשנים האחרונות גוגל הוסיפו אפשרות להציג בתוצאות החיפוש מודעות באמצעות תמונות הכוללות את כותרת המוצר ואת התיאור שלו.
לדוגמה, אם תכתבו בשורת החיפוש בגוגל את המיל “שולחן פיקניק לילדים”, תקבלו שורת תמונות של שולחנות םיקניק לילדים. כל שולחן כה יוצג עם מחיר ושם החנות. לחיצה על כל תמונה תוביל אתכם ישירות לעמוד המוצר.
היתרונות של קמפיין שופינג בגוגל ובפייסבוק:
- ויזואליות – הגולשים יכול להתרשם מהמוצר מבלי ללחוץ או לעשות כל פעולה.
- מיקום – קמפיין שופינג מופיע ראשון מעל כל המודעות הטקסטואליות ומושך את כל תשומת הלב.
- רלוונטיות – המודעות מופיעות לגולשים שמחפשים לרכוש מוצר כמו שלכם. לקוחות “חמים”.
- שלושת היתרונות שכאן ביחד – יוצרים את התנאים המושלמים לקמפיין מאוד חזק ש”לוכד” גולשים שמעוניינים במוצר כמו שלכם, ומציג להם במיקום בולט את המוצר בתמונה מגרה לרכישה (עם פרטים נוספים).
אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק ממהלך שיווקי עצמתי במיוחד.