באתר מרמלדה מרקט שתי דרכים מרכזיות לגולש לחפש מוצרים:
1. שדה החיפוש הראשי
2. תפריט הקטגוריות
שדה החיפוש הראשי הוא כלי מרכזי וחשוב של הגולש למצוא את אשר הוא מחפש.
כלי זה, מכיל 2 רכיבים העוזרים לגולש להגיע למוצר שהוא מתעניין בהם בצורה המהירה ביותר:
1. רכיב ה- Auto complete – הגולש מתחיל להקליד את המילה שהוא מחפש בשדה החיפוש ומיד עולות לו תוצאות של מוצרים וחיפושים פופולריים בהתאם למחרוזת שהוקלדה:
2. עמוד תוצאות החיפוש – לאחר שהגולש הקליד את הערך במלואו ולחץ על ׳חיפוש׳ (אייקון זכוכית המגדלת), הוא יועבר לעמוד המציג את כל המוצרים שעונים לערך שחיפוש:
בשני הרכיבים, סדר הופעת המוצרים הוא לפי החדשים ביותר שעלו לאוויר ו/או הוקפצו.
זהו מנגנון חיפוש דומה מאוד למנוע החיפוש של גוגל.
אחת האפשרויות לקידום המוצרים שלך בחנות, היא לרכוש קידום ולפרסם את מוצריך בשני רכיבי החיפוש הנ״ל.
איך עושים זאת?
- היכנסו ל"קידום החנות שלי" הניהול ובחרו באפשרות של קידום מוצרים בחיפוש
- תופיע רשימת המוצרים שבחרתם לקידום ותאריך סיום הקידום. אם ברצונכם להוסיף מוצרים – סמנו אותם
- כשתסיימו לבחור, לחצו לאישור רכישה. ביחרו מוצרים טובים או עם הנחה משמעותית
- הקידום יחל לפעול ביום הבא (לאחר שהמערכת תקלוט את הבקשה) עד לתאריך סיום הקידום של המוצר ויציג את מוצריך ברכיבי הקידום החזקים של המרקט – רכיב ה- Autocomplete ועמוד תוצאות החיפוש.
שימו לב:
- המוצרים שנבחרו יופיעו ברכיבי החיפוש באופן הבא:
- ברכיב ה- Auto complete יופיע מוצר שבחרתם לקדם ראשון בתוצאות אם הוא מתאים לחיפוש.
- בעמוד תוצאות החיפוש יופיעו המוצרים שבחרתם בראש העמוד., אם מתאימים לתוצאת החיפוש
- המוצרים יסומנו בתווית ׳ממומן׳.
- מוצרים מקודמים שונים יכולים להתאים לתוצאות החיפוש:
- ברכיב ה- Autocomplete המוצר המקודם בראש הרשימה יתחלף באופן רנדומלי במהלך היום.
- המוצרים המקודמים בראש עמוד תוצאות חיפוש, יתחלפו במיקומם באופן רנדומלי.
- כרגע מוצר מקודם לשבוע יעלה 20 ש"ח ויתווסף לחשבון "עמלות ושירותים נוספים" שלכם
- ניתן להוסיף מוצרים ללא הגבלה.
- הקידום יופסק אוטומטית אחרי שבוע.
חשוב לדעת:
להגעה מתוצאות חיפוש יש המרה לקניה גבוהה בהרבה משיטוט במרקט – הגולש מגיע עם כוונה ומטרה מוגדרים ולכן מומלץ מאוד לקדם את המוצרים בחנות גם באמצעות שיטה זו.ממומן