תהליך הוספת מוצר חדש מורכב ממספר שלבים טכנים פשוטים לביצוע.
מומלץ להתחיל לעבוד על הוספת מוצר חדש כאשר החומרים הגרפיים ושאר הנתונים כבר מוכנים מראש.
איך עושים זאת?
1. לחצו על תפריט ׳המוצרים שלי׳
2. בחרו ב-׳הוסף מוצר׳
3. בלשונית ׳כללי׳ התחילו להגדיר את נתוני המוצר:
- שם המוצר – לשם המוצר חשיבות רבה, אנחנו ממליצים להוסיף כמה ביטויים או מילות מפתח לשם המוצר כדי שללקוחות שמחפשים את המוצר יהיה יותר קל להגיע אליו. מומלץ לא להשאיר את שם המוצר עם 2 מילים בלבד או עם מילים שלא רלוונטיות לחיפוש המוצר כמו שם הדגם. דוגמה לשם המוצר: "שעון קיר | שעון למשרד | אביזרים לבית". בשם המוצר הזה מופיעות מילים שמאוד סביר שלקוח יכתוב כשהוא מחפש מוצר מהסוג הזה, אנחנו ממליצים להוסיף את קווי ההפרדה בשביל הנראות.
- שיוך למחלקות בחנות – מחלקות בחנות הן המחלקות היחודיות של החנות, אותן ניתן להגדיר באופן חופשי, על פי היגיון החנות (לדוגמא בגדים, רהיטים, אקססוריז וכו׳), ניתן לבחור מחלקה קיימת או ליצור אחת חדשה.
- שיוך לקטגוריות במרקט – קטגוריות המרקט הן בעצם עץ ההתמצאות במרקט, עליכם לבחור קטגוריה ראשית למוצר ומומלץ גם להוסיף קטגוריה משנית.
- מחיר – הגדירו את מחיר המוצר, באפשרותכם להוסיף גם "מחיר לפני הנחה" וכך המוצר שלכם יופיע בהנחה בעמוד החנות.
- תיאור המוצר – הוסיפו תיאור למוצר כמו מידות, צבע וכל טקסט נוסף שיש לכם.
- תמונות – הוסיפו לפחות תמונה אחת. מומלץ להשתמש בכל 5 התמונות כדי להציג פרטים שונים במוצר וזוויות צילום שונות. השתמשו בתמונות איכותיות מסוג PNG, JPG או GIF. מומלץ להעלות תמונה מלבנית ביחס של 750:500. כמו כן, מומלץ שלא לעבור את ה-5MB במשקל התמונה. כלי עריכת התמונות מגדיל את משקל התמונה המקורית ולכן חשוב לשים לב שמשקל התמונה שלכם לא יתקרב ל-5MB והשאירו מרווח ביטחון.
- מלאי – הגדירו את המלאי של המוצר.
- שיטות משלוח – בחרו בשיטות המשלוח למוצר.
4. שמרו את הנתונים
5. עברו ללשונית ׳תגיות׳
6. הכניסו בשדה המתאים את ערכי תגיות המוצר
7. שמרו את הנתונים
שימו לב:
ניתן להוסיף מוצר חדש גם דרך עמוד ׳כל המוצרים׳, בלחיצה על כפתור ה+ הירוק משמאל למעלה.
אולי יעניין אותך גם:
1. שכפול מוצר